سامسونگ حالت پرتره را با آپدیت بعدی به گلکسی اس ۸ می‌آورد

عصر کالا- ظاهرا سامسونگ قصد دارد در به‌روزرسانی بعدی گلکسی اس ۸، حالت پرتره را به آن اضافه کند.

سامسونگ حالت پرتره را با آپدیت بعدی به گلکسی اس ۸ می‌آورد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، گزارش‌های اخیر حکایت از آن دارند که سامسونگ هم‌اکنون در حال کار روی حالت پرتره (Portrait Mode) برای دوربین گلکسی اس 8 است و قصد دارد این ویژگی را به‌زودی از طریق یک ‌به‌روزرسانی نرم‌افزاری به آن اضافه کند.

    چند روز پیش یکی از مشتریان سامسونگ از بخش پشتیبانی این شرکت در مورد احتمال اضافه‌ شدن حالت پرتره به اس 8 پرسیده بود که مدتی بعد جوابیه‌‌ای از سامسونگ الکترونیکس دریافت کرد. در متن این پاسخ چنین آمده است:

        در حال حاضر اطلاعات خاصی در این باره وجود ندارد؛ اما امیدواریم که شما بتوانید با آپدیت نرم‌افزاری بعدی، به حالت پرتره دسترسی پیدا کنید.

    به‌طور معمول پاسخ‌هایی که از سوی واحد پشتیبانی شرکت‌ها داده می‌شود، فقط شامل بخش نخستِ  متن بالا است؛ اما این موضوع در مورد جوابیه‌ی سامسونگ فرق می‌کند. در این ایمیل، سامسونگ نه‌تنها اعلام کرده که اضافه‌‌ شدن این ویژگی امکان‌پذیر است، بلکه اذعان داشته که فاصله‌ی زیادی تا عرضه‌ی رسمی آن نداریم.

    نباید فراموش کنیم که گلکسی اس 8 برخلاف گلکسی نوت 8 دارای دوربین تله‌فوتوی اختصاصی برای حالت پرتره نیست؛ اما سامسونگ می‌تواند با انجام پردازش‌هایی و از طریق نرم‌افزار گوشی، پس‌زمینه‌ی تصاویر را برای رسیدن به حالت پرتره تار کند؛ دقیقا همان کاری که گوگل در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس‌ال انجام داده است.

    با اضافه شدن حالت پرتره به اس 8، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ آن را برای گلکسی اس 8 پلاس نیز عرضه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر