اعلام ویژگی های گوشی پرچمدار تازه ال جی

عصر کالا- شرکت ال جی در حال تولید تازه ترین گوشی پرچمدار خود است که برخلاف تصور قبلی جی ۷ نام دارد و قرار است با عنوان جودی روانه بازار شود.

اعلام ویژگی های گوشی پرچمدار تازه ال جی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، این گوشی دارای نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت تصویری 18 به 9 است که امروزه در میان گوشی های پرچمدار متداول شده است.

    ال جی می گوید در این گوشی از نمایشگر تازه ای با فناوری MLCD+ استفاده خواهد کرد که تنوع بصری بیشتری را به نمایش می گذارد. این نمایشگر تا 35 درصد برق کمتری مصرف می کند و درخشندگی و وضوح بیشتری نیز خواهد داشت.

    در این گوشی از پردازنده Snapdragon 845 کوالکوم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم استفاده می شود. فناوری دوربین دوگانه یکی دیگر از مزایای گوشی یادشده است. احتمالا دقت دوربین گوشی یادشده 16 مگاپیکسل باشد و در آن از لنزهای f/1.6 استفاده شود.

    گوشی جودی از استاندارد IP68 برخوردار است و لذا ضد آب، ضدشوک، ضدگرد و خاک بوده و در سقوط از ارتفاع هم آسیب نمی بیند. شارژ بی سیم، بلندگوهای استریو، فناوری تشخیص صوت و سازگاری با سیستم تصویری پویای HDR10 از جمله دیگر ویژگی های این گوشی است که در تابستان سال آینده در دسترس خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر