با قابلیت‌های کلیدی دوربین موبایل عکاس حرفه ای شوید

عصر کالا- اگر با تنظیمات دوربین تلفن همراه خود آشنا باشید به راحتی می توانید یک عکاس حرفه ای باشید.

با قابلیت‌های کلیدی دوربین موبایل عکاس حرفه ای شوید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ داشتن دوربین برای موبایل های هوشمند دیگر قابلیت جدیدی نیست که افراد با خرید این نوع گوشی ها شگفت زده شوند، آنچه موجب می شود تا برندهای مطرح موبایل در طراحی دوربین ها با یکدیگر رقابت کنند افزودن قابلیت های گوناگون برای ثبت لحاظی با کیفیت بهتر است.
    اگر شما با تنظیمات دوربین گوشی هوشمند خود آشنا باشید می توانید عکس های حرفه ای و جذاب و البته با کیفیت تهیه کنید، درمیان قابلیت های مختلف سه قابلیت کلیدی به شما در گرفتن عکس های با کیفیت کمک می کند.

    HDR این سه حرف مخفف High Dynamic Range به معنای گستره دینامیکی بالا است، این قابلیت در دوربین موبایل به شما این امکان را می دهد که در روشن ترین و تاریک ترین نقاط عکس های با کیفیت ثبت کنید، حتما برای شما پیش آمده که در زمانی که سوژه شما پشت به نور شدید است عکس شما تاریک ثبت می شود، این قابلیت مشکل یاد شده را حل می کند.

    Time Lapse قابلیت دومی است که شما در حرفه ای کردن کمک می کند، نشان دادن زیبایی های سوژه همانند رشد گیاهان، غروب و طلوع آفتاب، رشد میوه ها و ... با ضبط ویدئوهای کوتاه امکان پذیر نیست، شما باید برای ثبت این لحظات زیبا از قابلیت Time Lapse یا حرکت سریع اتفاقات گوناگون استفاده کنید، با این ویژگی دوربین شما در فواصل زمانی کوتاه تصاویر را ضبط می کند و سپس در قالب ویدئویی یکپارچه برای شما نمایش می دهد، این قابلیت در بیشتر گوشی های هوشمند وجود دارد.


    00:0000:01

    با قابلیت Burst Mode (عکاسی پی در پی) دیگر هیچ لحظه مهمی را از دست ندهید، دوربین شما با این قابلیت به شما امکان می دهد تا از سوژه مورد نظرتان عکس های پی در پی و مختلف بگیرید. در این قابلیت عکس ها به سرعت گرفته می شود و در قالب یک عکس منفرد برای شما نمایش داده می شود.

    با قابلیت‌های کلیدی دوربین موبایل عکاس حرفه ای شوید

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر