برنامه موبایلی هوشمند عکس های نامناسب شما را می یابد و قفل می کند

عصر کالا- حتما برای شما هم پیش آمده که عکس هایی از خود در شرایط یا حالات نامناسب تهیه کرده باشید و دوست داشته باشید آنها را مخفی کنید!

برنامه موبایلی هوشمند عکس های نامناسب شما را می یابد و قفل می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، یافتن این نوع عکس ها در میان انبوهی از عکس های گرفته شده با تلفن همراه کار ساده ای نیست و انجام چنین کاری به طور دستی مستلزم صرف وقت و حوصله فراوان است.

    به تازگی برنامه تلفن همراه خاصی موسوم به «نوود» برای آیفون و آی پد طراحی شده که با بررسی تمامی عکس های موجود در حافظه گوشی و با استفاده از هوش مصنوعی بالای خود می تواند عکس های نامناسب را تشخیص داده و آنها را به یک بخش خصوصی منتقل کند.

    همچنین این عکس ها از مجموعه عکس های قابل مشاهده در بخش گالری و حافظه دوربین حذف شده و از سرویس های کلود مانند آی کلود اپل هم حذف می شوند. برنامه یادشده هم برای شناسایی و حذف عکس های نامناسب و هم برای یافتن و انتقال ویدئوهای نامناسب قابل استفاده است.

    این برنامه تنها با سیستم عامل iOS 11 سازگار است و کاربران نسخه های قدیمی تر این سیستم عامل ابتدا باید عکس های خود را با استفاده از فناوری کلود Rekognition شرکت آمازون دسته بندی کنند.

    بارگذاری این برنامه رایگان است، اما کاربران باید هر ماه یک دلار حق اشتراک بپردازند. این رقم در صورت اشتراک سالانه ده دلار است. قرار است نسخه اندرویدی این برنامه هم به زودی عرضه  شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر