زد‌تی‌ای از گوشی بلید وی ۹ رونمایی خواهد کرد

عصر کالا- از ماه دسامبر ZTE در حال آماده‌سازی موبایل میان‌رده جدید و مورد نظر خود به اسم Blade V۹ بوده است. در نهایت زد‌تی‌‌ای قصد دارد ماه آینده و در نمایشگاه MWC این دستگاه را به‌طور رسمی برای جهانیان معرفی کند.

زد‌تی‌ای از گوشی بلید وی ۹ رونمایی خواهد کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، تصاویر مختلف و شایعات زیادی تا به حال درباره Blade V9 پخش شده بود، اما زد‌تی‌ای با انتشار یک بیانیه رسمی به سرعت به این شایعات پایان داد و اعلام کرد به‌زودی از این گوشی رونمایی خواهد کرد. اخیرا جزئیات و مشخصات بلید وی9 در FCC (کمیته ارتباطات فدرال) رویت شد و براساس آن می‌توان گفت این یک گوشی میان‌رده و با قیمت مناسب است
    زد‌تی‌ای از گوشی بلید وی 9 رونمایی  خواهد کرد
    این محصول اولین دستگاه ZTE خواهد بود که دارای نسبت صفحه 18:9 است. صفحه نمایش 7/ 5 اینچی بلید وی9 وضوح تصویری 1080 در 2160 خواهد داشت و پردازنده اسنپ‌دراگون 450 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی انتخاب شده است. با استفاده از پردازنده Snapdragon 450 Qualcomm این اجازه را می‌دهد که گوشی با 2، 3 یا 4 گیگابایت رم سازگار باشد و ZTE بسته به نیاز مشتری‌ها نسخه‌ای با حافظه رم متفاوت عرضه می‌کند. فضای ذخیره‌سازی داخلی 16، 32 یا 64 گیگابایت خواهد بود و یک ورودی هم برای استفاده مشترک به عنوان کارت حافظه microSD یا سیم‌کارت دوم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته برای عاشقان صفحه نمایش‌های Amoled باید این نکته را یادآوری کرد که میان‌رده جدید این شرکت چینی کماکان از صفحه LCD استفاده می‌کند. Blade V9 دارای یک دوربین عقب دوگانه با یک لنز 16 مگاپیکسلی دارای فوکوس اتوماتیک و یک لنز 5 مگاپیکسل با فوکوس ثابت است و در پنل جلو یک دوربین 13 پیکسلی قرار دارد. همچنین در قاب پشتی بلید وی9 یک سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد و کماکان این گوشی جک صوتی 5/ 3 میلی‌متری را حفظ کرده است. وظیفه انرژی‌دهی به این گوشی را یک باتری 3200 میلی‌آمپر‌ساعتی بر عهده دارد که به‌نظر می‌تواند شما را برای انجام فعالیت‌های یک روز کامل همراهی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر