مایکروسافت در حال ساخت نسل جدید XBox است

عصر کالا- شرکت مایکروسافت در کنفرانس خود در نمایشگاه E۳ اعلام کرد که این شرکت در حال ساخت بخش استریمینگ و نسل بعدی XBox است.

مایکروسافت در حال ساخت نسل جدید XBox است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته در کنفرانس E3  که هر سال به منظور معرفی محصولات در  زمینه صنعت بازی ‌های رایانه‌ای است و یک اتفاق بزرگ در سال برای گیمرهای سراسر جهان است، نوبت به مایکروسافت و XBox مشهور این شرکت رسیده بود تا محصولات و خدمات جدید خود را در زمینه بازی سازی و بهبود گیمینگ در طی کنفرانس خود به علاقمندان معرفی کند.

    فیل اسپنسر، مدیر گیمینگ مایکروسافت دیروز در کنفرانس E3 این شرکت اعلام کرد که کارکنان مایکروسافت سخت در تلاش هستند تا سرویس استریمینگ را برای دستگاه‌های XBox بسازند. او در این باره گفت که متخصصان فضای ابری شرکت مایکروسافت در حال ساخت سرویس گیم استریمینگ هستند تا روی کنسول‌های بازی XBox، رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه کار کنند. اسپنسر در ادامه کنفرانس تاریخ مشخصی از ارائه سرویس استریمینگ مایکروسافت اعلام نکرد.

    اما خبر اصلی فیل اسپنسر برای گیمرهای حاضر در کنفرانس E3 سال 2018 مایکروسافت ساخت نسل جدید کنسول‌های بازی XBox بود. اسپنسر در این کنفرانس خبر داد که تیم‌های مایکروسافت در حال طراحی کنسول بعدی این شرکت هستند و تیم تحقیقات این شرکت هم در حال انجام تحقیقاتی روی هوش مصنوعی گیمینگ می‌باشند. اسپنسر در این باره توضیح داد که آن‌ها با اضافه کردن هوش مصنوعی به بازی‌های خود در تلاش هستند تا کاراکترهای بازی‌ها طبیعی‌تر و زنده‌تر باشند.

    عجیب است که شرکت ها از کنسول های بعدی خود، مدت‌ها پیش از رونمایی سخن بگویند. احتمالا هدف از اشاره به کنسول بعدی، اطمینان خاطر دادن به طرفدارانی بوده که به دلیل عملکرد ضعیف XBox One این نسل، نگران آینده این برند بودند. احتمالا در سال آتی و در کنفرانس E3 سال 2019، خبرهای بیشتری از کنسول بعدی مایکروسافت بشنویم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر