ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد

عصر کالا- مایکروسافت با ارائه تخفیف ویژه تعطیلات کریسمس به خریداران به آنها امکان داده تا کنسول بازی ایکس باکس وان را به قیمت کمتری خریداری کنند.

ایکس باکس وان ۵۰ دلار ارزان شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از پولیگون، این شرکت در روز جمعه سیاه هم تخفیف 50 دلاری برای خرید ایکس باکس وان در نظر گرفته بود که حالا این تخفیف برای تعطیلات روز کریسمس هم تکرار خواهد کرد.

    این تخفیف تمامی مدل های کنسول بازی Xbox One و از جمله Xbox One S را دربر می گیرد که در ماه آگوست عرضه شد و از قابلیت پخش ویدئویی 4K پشتیبانی می کند و با فناوری Ultra HD Blu-ray هم سازگاری دارد. این فناوری وضوح وشفافیت فوق العاده تصاویر را به ارمغان می آورد.

    تخفیف 50 دلاری خرید ایکس باکس وان از 24 دسامبر آغاز می شود  که همزمان با اعمال برنامه تخفیف شرکت سونی برای کنسول بازی پلی استیشن 4 است. البته تخفیف سونی شامل کنسول بازی PS4 Pro که یک ماه قبل عرضه شد نمی شود و تنها کنسول قدیمی تر این شرکت را دربرمی گیرد.

    این تخفیف شامل مجموعه بازی هایی که همراه با این کنسول در آمریکا عرضه می شود نیز هست و از جمله کنسول بازی یک ترابایتی ایکس باکس وان اس و کد بارگذاری بازی Gears of War 4 را دربر گرفته و باعث می شود این مجموعه به قیمت 299 دلار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر