اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ روزانه یک میلیارد کاربر دارد

عصر کالا- شرکت سازنده پیام رسان محبوب و شناخته شده واتس اپ اطلاعات جدیدی مبنی بر تعداد کاربران فعال روزانه، تعداد پیام‌ها، عکس‌ها و ویدیوهای ارسالی در این پیام رسان را منتشر کرده است.

اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ روزانه یک میلیارد کاربر دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایلنا، شرکت سازنده پیام رسان محبوب و شناخته شده واتس اپ که تعداد بسیار زیادی کاربر در سراسر جهان و ایران دارد، مدعی شده است که این پیام رسان در حال حاضر روزانه دارای 1 میلیارد کاربر  است.

    طبق اطلاعات منتشر شده از سوی واتس اپ، این پیام رسان روزانه 55 میلیارد پیام به صورت روزانه، 4.5 میلیارد عکس و 1 میلیارد ویدیو طی روز در این پیام رسان ارسال می‌شود که نشان از حجم استفاده گسترده و بالای کاربران از این پیام رسان مخصوصا برای ارسال پیام و پیام‌های مالتی مدیا دارد.

    واتس اپ در حال حاضر دارای بیشترین کاربر در میان پیام رسان‌ها است و کاربردی ترین پیام رسان دنیا نیز تلقی می‌شود. همچنین واتس اپ دارای 60 زبان مختلف است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند که باعث شده تا بخشی از کاربران آن را کاربران ایرانی و فارسی زبان تشکیل دهند. جان کوم، یکی از بنیانگذاران پیام رسان واتس اپ با تشکر از کاربران این پیام رسان از اضافه شدن قابلیت‌های جدید به واتس اپ در آینده خبر داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر