قابلیت حذف پیام در واتس اپ

عصر کالا- قرار است اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ قابلیت جدیدی را بیفزاید تا به کاربران اجازه دهد پیام‌های خود را حذف کنند.

قابلیت حذف پیام در واتس اپ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، کاربرانی که از اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ استفاده می‌کنند، در هفته‌های آتی قادر خواهند بود پیام‌هایی را که به اشتباه و یا نادرست نوشته و فرستاده‌اند، حذف کنند. بدین ترتیب کاربران می‌توانند پیام‌های خود را پس از ارسال، از معرض دید سایر مخاطبان پاک کنند.

    البته کاربران تنها 7 دقیقه فرصت دارند پیام‌های نادرست و اشتباهی خود را در محیط واتس اپ حذف کنند و پس از گذشت این 7 دقیقه، دیگر قادر نخواهند بود پیام های ارسال شده خود را پاک کنند.

    هرچند که پیام رسان واتس اپ تاکنون افزودن این قابلیت جدید را به طور رسمی اعلام نکرده است، اما در بخش FAQ این پیام رسان می توان مشاهده کرد که قابلیت حذف سریع پیام‌ها آمده است. این خبر برای بسیاری از کاربران و طرفداران واتس اپ خبر خوشایندی محسوب می شود چرا که اپلیکیشن پیام رسان تلگرام که در افزودن قابلیت های جدید و کاربردی پیشگام و پیشرو است، بعنوان بزرگترین رقیب واتس اپ به شمار می‌رود و این پیام رسان سبزرنگ نیز به تازگی برای جلب رضایت و حفظ طرفدارانش، قصد دارد قابلیت‌های جدیدی را که غالبا مورد نظر و استفاده کاربران است را به پیام رسان خود بیفزاید و به گونه ای به رقابت تنگاتنگی با تلگرام بپردازد.

    شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر