قابلیت جدید واتس اپ برای اندرویدی‌ها

عصر کالا- قرار است قابلیت جدیدی به جدیدترین نسخه اندرویدی پیام‌رسان واتس اپ افزوده شود که درصورت تغییر شماره تلفن همراه کاربر، این اپلیکیشن بطور خودکار دوستان وی را از این تغییر آگاه می‌کند.

قابلیت جدید واتس اپ برای اندرویدی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش‌های بدست آمده توسط وب سایت هندوستان تایمز، پیام‌رسان محبوب واتس اپ در جدیدترین به‌روزرسانی خود برای نسخه پیش نمایش (بتا ورژن) سیستم‌های عامل اندرویدی قصد دارد حجم اپلیکیشن خود را کاهش داده و همچنین قابلیت جدیدی به آن اضافه کند تا بدین وسیله به کاربران اجازه دهد در صورت تغییر شماره تلفن همراه، خود این اپلیکیشن به صورت خودکار و اتوماتیک به سایر دوستان کاربر مذکور اعلام کند و آنها را از تغییر یاد شده، آگاه کند.

    این قابلیت جدید برای آن دسته از کاربرانی که در مدت زمان‌های کوتاه به تعویض سیم کارت و شماره تماس خود اقدام می‌کنند، بسیار مفید و کاربردی به شمار خواهد آمد چراکه بدین وسیله دیگر لازم نخواهد بود پس از هر بار تعویض و یا تغییر شماره تماس، کاربر به یکایک دوستان خود پیام دهد و شماره تماس خود را برای آنها ارسال کند.
    شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از ان زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر