وارد کردن شماره تلفن همراه در ویندوز ۱۰ اجباری شد +عکس

عصر کالا- شرکت مایکروسافت در هنگام نصب نسخه جدید ویندوز ۱۰ از کاربران خود شماره تلفن همراه را درخواست می‌کند.

وارد کردن شماره تلفن همراه در ویندوز ۱۰ اجباری شد +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیلد 17063 ویندوز 10 شرکت مایکروسافت در طول فرایند راه اندازی از کاربران خود درخواست دریافت شماره تلفن همراه می کند و اگر شما حاضر به دادن شماره به مایکروسافت نباشید مجاز به نصب نسخه جدید ویندوز 10 بر روی رایانه خود نخواهید بود.

    در صفحه ای که به این منظور نمایش داده می شود، مایکروسافت دلیل درخواست دریافت شماره تلفن همراه را پیوند زدن رایانه به تلفن همراه اعلام می کند و می گوید؛ ویندوز همه دستگاه های شما را دوست دارد و برای کمک به بهتر شدن فعالیت های کاربران این کار را انجام می دهد.

    متاسفانه هیچ دکمه "Skip" برای رد شدن در این صفحه وجود ندارد و شما ناچار به وارد کردن شماره تلفن همراه خود هستید. با وارد کردن شماره خود یک پیامک از سوی مایکروسافت دریافت می کنید که اعلام می کند دو دستگاه را به هم پیوند می دهد. این به شما این امکان را می دهد که از ویژگی هایی مانند "Continue on PC" استفاده کنید، قابلیت Continue on PC این امکان را برای کاربران به وجود می‌آورد تا تجربه‌ی مرور وب خود را از سیستم‌عامل‌های موبایل با رایانه‌ی شخصی خود به اشتراک بگذارند.

    نسخه های اولیه به کاربران ویندوز 10 مایکروسافت اجازه صرف نظر کردن از این کار را می‌دادند. باید دید در صورت وجود شکایت‌های کافی از سوی کاربران، آیا شرکت مایکروسافت تصمیم می گیرد که دکمه "Skip" را بازگرداند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر