احتمال معرفی گجت جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل

عصر کالا- اگرچه زمان زیادی از عرضه گوشی های ویندوزی می‌گذرد، ولی بر اساس اطلاعات اخیر، در آینده‌ای نه چندان دور احتمال معرفی گجت جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل وجود دارد.

احتمال معرفی گجت جدید مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، برد سمز (Brad Sams)، ویرایشگر اجرایی وب‌سایت “Thurrott” می‌گوید هم‌اکنون مهندسان مایکروسافت مشغول بررسی نمونه‌ای آزمایشی از یک گوشی با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل در مقر این کمپانی هستند. در این لحظه، هیچ اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی در دست نیست و سمز هم در رابطه با ماهیت این دستگاه، 100 درصد اطمینان دارد. اگرچه ما مطمئن نیستیم که گجت جدید مایکروسافت ، یک تلفن هوشمند خواهد بود یا یک تبلت، اما می‌توان پیش‌بینی کرد که مایکروسافت برای توسعه فعالیت‌های خود، احتمالا در حال توسعه یک گوشی هوشمند جدید است.
    شاید برخی کاربران تصور کنند این محصول جدید همان سرفیس فون (Microsoft Surface Phone) خواهد بود. ولی به گفته سمز، این گجت توسط بخش سرفیس مایکروسافت تولید نمی‌شود. از طرفی، این تیم توسط الکس کیپمن (Alex Kipman) که مسئولیت پروژه هولولنز را بر عهده دارد، هدایت می‌شود. در این صورت احتمالا گجت جدید مایکروسافت توانایی‌های زیادی در حوزه واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده خواهد داشت.
    به نظر می‌رسد محصول جدید مایکروسافت، دستگاهی نفیس و گران‌قیمت با توانایی اجرای ویندوز 10 بر روی معماری ARM خواهد بود. گزارش‌ها نشان می‌دهد این گجت علیرغم وجود باگ‌های بسیار، بر پایه سی شل (CShell) در حال توسعه است. به همین جهت احتمالا اگر همه چیز درست پیش رود، زودتر از سال 2018 این محصول جدید را ملاقات نخواهیم کرد. به علاوه، پیش‌بینی می‌شود گجت مایکروسافت مناسب سازمان‌ها یا شرکت‌های مختلف باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر