به روزرسانی جدید ویندوز در راه است

عصر کالا- مایکروسافت همان طور که قول داده بود، به روزرسانی تازه ای را برای سیستم عامل ویندوز در تاریخ دوم اکتبر یعنی پس فردا عرضه می کند.

به روزرسانی جدید ویندوز در راه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، مایکروسافت همان طور که قول داده بود، به روزرسانی تازه ای را برای سیستم عامل ویندوز در تاریخ دوم اکتبر یعنی پس فردا عرضه می کند. به روزرسانی تازه Build 17763 نام دارد و تعدادی از منابع نزدیک به مایکروسافت عرضه ان را تایید کرده اند.

    انتظار می رود بعد از کنترل های نهایی و رفع آسیب پذیری های احتمالی این نسخه به روزرسان ویندوز 10 در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

    هنوز مشخص نیست به روزرسانی جدید ویندوز 10 چه ویژگی هایی خواهد داشت. مایکروسافت در به روزرسانی های قبلی امکانات جالبی را به این سیستم عامل افزوده بود و از جمله کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) زبانه برنامه‌ها در داخل و بین پنجره Sets را مورد پشتیبانی قرار داد تا کاربران بتوانند یک زبانه برنامه را در داخل مجموعه رها کنند یا پنجره‌های برنامه‌های زبانه دار شده را داخل Sets ترکیب کنند.

    همچنین زبانه‌ها در حال حاضر در Alt + Tab وارد شده‌اند تا اگر به طور همزمان زبانه‌هایی از Photos، مایکروسافت اج و وان نوت دارید، بتوانید از Alt + Tab برای سوییچ بین آنها استفاده کنید.

    تنظیمات بهبود یافته برای Sets یک ویژگی دیگر است تا تنظیمات Sets از طریق Settings > System > Multitasking به‌روزرسانی شود. برای شروع، Sets اکنون بخش خاصی در این صفحه دارد و قابل جستجو است (“Sets” یا “tabs” را تایپ کنید تا در لیست کشویی ظاهر شود). همچنین یک تنظیم برای عملکرد Alt + Tab نیز در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر