علت افزایش محبوبیت مایکروسافت در میان نسل جوان

عصر کالا- نرم‌افزارهای مایکروسافت نسبت به سایر برنامه‌های مشابه و جایگزین در میان جوانان از استقبال بسیار بیشتری برخوردار شده است.

علت افزایش محبوبیت مایکروسافت در میان نسل جوان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از ایسنا، با اینکه بخت با مایکروسافت در توسعه سیستم عامل ویندوز فون مخصوص گوشی‌های هوشمند یار و همراه این غول تکنولوژی آمریکایی نبود، اما بنابر تازه‌ترین گزارش‌های منتشره از سوی موسسه تحقیقاتی YouGov، افزایش محبوبیت و کاربرد نرم‌افزارهای مایکروسافت آفیس ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت نشان می‌دهد که محبوبیت و استقبال از مایکروسافت در مقایسه با سایر برندهای رقیب و همتای خود پیشی گرفته و افزایش قابل ملاحظه یافته است.

    بر این اساس کاربران در محل کار، خانه و محل تحصیل و دانشگاه خود ترجیح می‌دهند که محصولات و نرم افزارهای مایکروسافت را برروی رایانه و لپ‌تاپ‌های خود دانلود، نصب و استفاده کنند.

    البته به عقیده برخی از کارشناسان، علت این محبوبیت می‌تواند به گسترش استفاده از سیستم عامل محبوب و پرطرفدار ویندوز بازگردد چراکه تعداد بسیار زیادی از رایانه‌ها در جهان از ویندوز بهره می برند.

    مایکروسافت بعنوان توسعه دهنده سیستم عامل ویندوز، گاهی نسخه‌های به‌روزرسانی جدیدی از آن را منتشر و ارائه می‌کند تا علاوه بر افزودن قابلیت‌های جدید، رضایت و نظر خیل عظیمی از کاربران در جهان را به خود جلب کند.

    حالا بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که جوانان در محل کار و تحصیل خود به منظور انجام فعالیت‌های روزمره و کاری خود ترجیح می‌دهند از نرم‌افزارهای مایکروسافت استفاده کنند تا اینکه به سراغ برنامه‌های کاملا مشابه همچون گوگل داکس و غیره بروند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر