از سری سرفیس؛

مایکروسافت گوشی تاشدنی می سازد

عصر کالا- پس از آنکه اخباری در مورد تولید گوشی با نمایشگر تاشدنی توسط سامسونگ منتشر شد، گفته می شود مایکروسافت هم قصد دارد گوشی مشابهی تولید و روانه بازار کند.

مایکروسافت گوشی تاشدنی می سازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اسین ایج، گوشی یاد شده از سری سرفیس خواهد بود و از سخت افزار قدرتمندی نیز بهره خواهد گرفت. هر چند مایکروسافت هنوز به طور رسمی در این زمینه اخباری منتشر نکرده است.

    برخی منابع می گویند گوشی سرفیس تازه مایکروسافت در سه حالت جداگانه طراحی و عرضه می شود. در حالت اول نمایشگر به صورت عادی و غیرتاشو خواهد بود. در حالت دوم نمایشگر دارای قابلیت انحنای 180 درجه و در حالت بعدی نمایشگر دارای انعطاف کامل و قابل تازدن از هر دو سو برخوردار خواهد بود.

    نمایشگر تاشوی گوشی مایکروسافت را می توان به دو بخش جداگانه تقسیم کرد و هر یک از رابط کاربری جداگانه ای برخوردار خواهند بود و می توان از آنها برای اجرای برنامه های جداگانه ای بهره برد.

    هنوز زمان خاصی برای عرضه این موبایل تاشو اعلام نشده، اما انتظار می رود عرضه آن در سال 2018 میلادی صورت بگیرد. سازگاری با هدست واقعیت افزوده هولولنز هم از جمله قابلیت های منحصر به فرد این گوشی دانسته می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر