مایکروسافت لپ تاپ ۱۸۹ دلاری می سازد

عصر کالا- شرکت مایکروسافت به منظور رقابت با لپ تاپ های کروم بوک، به دنبال تولید لپ تاپ های ارزان قیمت آموزشی است که ارزان ترین آنها ۱۸۹ دلار قیمت دارد.

مایکروسافت لپ تاپ ۱۸۹ دلاری می سازد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این لپ تاپ ها برای استفاده توسط دانش آموزان و اولیای آنها مناسب هستند و به راحتی قابل جابجایی است.

    امکانات متنوعی مانند نمایشگر لمسی، پشتیبانی از قلم هوشمند ویندوز و امکان خلق محتوای سه بعدی از جمله مزایای لپ تاپ های یادشده است.

    مایکروسافت در مجموع 4 لپ تاپ ارزان قیمت عرضه خواهد کرد که دوتای آنها با همکاری شرکت لنوو و دوتای دیگر با همکاری شرکت JP ساخته می شوند. مدل 189 دلاری 100e  نام دارد و قیمت مدل Classmate Leap T303  برابر با 199 دلار است. دو مدل دیگر این مجموعه به نام های 300e و Trigono V401 هم به ترتیب 279 و 299 دلار قیمت خواهند داشت.

    در این لپ تاپ ها از نسخه ای خاص از ویندوز 10 استفاده شده که نصب نرم افزارهای اضافی ثالث برروی آنها ناممکن است و کاربران تنها باید برنامه های عرضه شده در فروشگاه آنلاین مایکروسافت را بارگذاری و نصب کنند. 

    سخت افزار مورد استفاده در لپ تاپ های یادشده پردازنده های دو یا چهار هسته ای سلرون است که در سه ماهه چهارم سال 2016 روانه بازار شدند و حداقل سرعت آنها 1.1 گیگاهرتز است. جزئیات بیشتر در این زمینه همزمان با رونمایی از لپ تاپ های یادشده در هفته آینده اعلام می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر