انتشار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ متوقف شد

عصر کالا- علی‌رغم آنکه تنها چند روز بیش‌تر از انتشار به‌روزرسانی ماه اکتبر برای ویندوز ۱۰ نمی‌گذرد، حالا مایکروسافت تحت تاثیر یک مشکل فنی انتشار آن را موقتا متوقف کرده است.

انتشار به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ متوقف شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، چند روز پیش بود که مایکروسافت به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم‌عامل ویندوز، نسخه به‌روزرسانی اکتبر 2018 را برای کاربران دستگاه‌های مجهز به ویندوز 10 منتشر و ارائه کرد.

    حالا به نظر می‌رسد که مایکروسافت تحت تاثیر کشف یک باگ نرم‌افزاری و مشکل فنی در این نسخه از به‌روزرسانی ویندوز 10 تصمیم گرفته است که به‌طور موقت انتشار عمومی آن را متوقف کند تا در اسرع وقت، مشکلات مربوطه را حل و برطرف کند و سپس آن را باری دیگر عرضه کند.

    پس از آنکه مایکروسافت در جریان رویداد معرفی محصولات سرفیس  (Surface) انتشار این نسخه جدید را آغاز کرد، بسیاری از کاربرانی که در همان ابتدا این نسخه به‌روزرسانی اکتبر 2018 را دانلود و دریافت کرده بودند، اعلام کردند که برخی از فایل‌ها و اطلاعات شخصی ذخیره‌شان در رایانه حذف شده و با تلاش برای احیا و بازگشت آن نیز قابل بازیافت نبوده است.

    پس از اعلام این مشکل از سوی خیل عظیمی از کاربران، مایکروسافت در وب‌سایت رسمی پشتیبانی از ویندوز 10 خاطرنشان کرد که انتشار این آپدیت که منجر به نصب نسخه 1809 می شود، برای تمامی کاربران متوقف شده تا پس از برطرف شدن مشکلات و باگ‌های مربوطه باری دیگر عرضه شود و آن‌ها بتوانند بدون هیچ مشکلی نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز 10 را برای رایانه خود نصب کنند.

    در ادامه این بیانیه هم‌چنین عنوان شده است که کاربران قربانی و آسیب‌دیده می‌توانند به‌طور مستقیم با مایکروسافت تماس گرفته و مشکل خود را با متخصصان مربوطه در میان بگذارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر