فرار مایکروسافت از بحران ؛

مشکل خاموش شدن سرفیس پرو حل شد

عصر کالا- مایکروسافت از بحران خاموش شدن سرفیس پرو ۲۰۱۷ که در حال جدی شدن بود، فرار کرد.

مشکل خاموش شدن سرفیس پرو حل شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتی پیش بود که  جدید ترین محصولات سری سرفیس ، شامل سرفیس پرو  ، سرفیس استودیو و لپ تاپ های سرفیس رونمایی شد که در میان آن ها سرفیس پرو به دلیل کارایی بالا در عین سبکی و قابل حمل بودن از طرفداران بیشتری برخوردار است.

    سرفیس پرو 2017 اما پس از مدتی به دلیل خاموش شدن و به عبارت دیگر هایبرنیت  شدن  ناگهانی حتی در زمان کار مداوم  موجب نگرانی مسئولان مایکروسافت و البته نارضایتی کاربران  شد.

    این نارضایتی در حال تبدیل به یک بحران و کاهش جدی فروش و مهاجرت  کاربران به رقبای جدی  مانند "دل" ، "اچ پی " و آیپد های اپل بود که نشانه ها از فرار مایکروسافت از بحران  حکایت دارد.

    چند روز قبل مایکروسافت از پیدا کردن منشأ مشکل و آزمایش یک وصله بروزرسانی   برای حل  مشکل خبرداده بود که به وعده خود عمل کرده و این بروزرسانی را ارئه کرد.

    بروزرسانی جدید کارکرد Surface System Aggregator تصحیح و بهبود میبخشد و در نتیجه مشکل خاموش شدن ناگهانی یا هایبرنیت شدن سرفیس پرو 2017  حل خواهد شد.

    یکی از کارشناسان مایکروسافت اعلام کرده است:  " این بروزرسانی که برای رفع مشکل هایبرنیت ناگهانی سرفیس پرو 2017 ارائه شده است ، پس از طی کردن مرحله آزمایشی ، اکنون قابل دسترس و استفاده است.

    کاربران این تبلت  میتوانند با مراجعه به قسمت windows update از مسیر  Setting>Update & Security>Windows Update  این بروزرسانی را دریافت و نصب کنند."

    در هر حال باید صبر کرد و دید که آیا مشکلات گزارش شده و نارضایتی کاربران پایان می‌یابد و یا اینکه این بروزرسانی هم نمیتواند برای مایکروسافت راهگشا باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر