مایکروسافت از ویندوز S۱۰ با رویکرد بازار آموزش رونمایی کرد

عصر کالا- شرکت مایکروسافت از مدلی جدیدی از ویندوز۱۰ با نام ۱۰S رونمایی کرد.

مایکروسافت از ویندوز S۱۰ با رویکرد بازار آموزش رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛با وجود اینکه قبلا اعلام شده بود مایکروسافت پس از عرضه ویندوز 10 سیستم عامل دیگری را به بازار عرضه نمی کند اما در این شرکت در کنفرانس EDUMicrosoft از ویندوز 10S که البته بازار آموزش را هدف قرار داده رونمایی کرد.
    این شرکت قصد دارد با همکاری شرکای خود دستگاه های متنوعی را با بر اساس نیاز بازار آموزش با بهره گیری از ویندوز 10S به بازار عرضه کند، این سیستم عامل کاملا به ویندوز 10 شباهت دارد تمامی نرم افزارهای آن از ویندوز استور قابل دانلود است.

    نکته قابل توجه در ویندوز10S پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی است که امکان تماشای محتوای واقعیت مجازی در آن وجود خواهد داشت، از سویی درگیر سرعت بالای این نوع از سیستم عامل در کنفرانس EDUMicrosoft مورد توجه قرار گرفت به گونه ای که بر روی یک لپ تاپ همه برنامه ها در کمتر از 30 ثانیه نصب شد، با این سرعت می توان این ویندوز را با 30 فلش USB روی 600 کامپیوتر یا لپ‌تاپ نصب کرد.

    همچنین مجموعه نرم افزارهای آفیس که در برای استفاده در ویندوز 10S ارتقا یافته است در کنفرانس یاد شده رونمایی شد، البته این نسخه ارتقا یافته از آفیس برای تمامی کاربران ویندوز 10 قابل استفاده است و با مراجعه به ویندوز استور و پرداخت حق اشتراک خود می توانید نسخه های شخصی یا خانگی را ارتقا دهید.

    ویندوز 10S قابلیت اجرا در تمامی مرورگرهای اینترنت موجود در فروشگاه ویندوز را دارد و احتمال می رود مایکروسافت با همکاری شرکای تجاری اش دستگاه های مورد نیاز حوزه آموزش را با ویندوز یاد شده تابستان با قیمت 189 دلاری به بازار عرضه کند.

    تصاویری از معرفی ویندوز S10 را در نمایشگاه EDUMicrosoft ببینید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر