مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت ۱۵۰ دلار رونمایی کرد

عصر کالا- مایکروسافت امروز رویدادی را در شهر شانگهای چین تدارک دیده که در خلال آن به معرفی سرفس پرو جدید و تازه ترین کیبوردهای تایپ کاور پرداخته است.

مایکروسافت از تازه ترین کیبورد تایپ کاور خود با قیمت ۱۵۰ دلار رونمایی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، کیبوردهای تایپ کاور مورد اشاره همانند نسل های گذشته خود، با هر دو مدل سرفس پرو 3 و سرفس پرو 4 سازگار بوده چرا که آنها از اتصالات مشابهی بهره می برند. با این حال تفاوت عمده ای که میان این محصول و نسل پیشین وجود دارد، استفاده از جنس آلکانترا است.

    گفتنی است جنس کیبوردهای مذکور در برخی موارد بحث بر انگیز شده چرا که نسبت به پلاستیک و یا فلز از مقاومت و دوام کمتری برخوردار است اما با این وجود مایکروسافت باز هم ریسک کرده و از آلکانترا در محصولات تازه خود هم استفاده کرده است. حال تنها باید منتظر واکنش خریداران و خرده فروشان در رابطه با آنها باشیم.

    ناگفته نماند که رنگ کیبوردهای تایپ کاور جدید هم دستخوش تغییراتی شده و رنگ های روشن به کار رفته در کیبورد سرفس پرو 4 هم اکنون با نمونه های تیره تر شرابی، آبی، خاکستری و طلایی جایگزین شده اند.

    گفتنی است این کیبوردها همزمان با سرفس پروی جدید عرضه خواهند شد و خریداران می بایست برای هر کدام از آنها مبلغ 150 دلار را بپردازند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر