مایکروسافت و صرف میلیون‌ها دلار برای آگهی‌های تلویزیونی سرفیس لپ‌تاپ

عصر کالا- گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد مایکروسافت در چند هفته‌ی گذشته نزدیک به پانزده میلیون دلار برای آگهی‌های تلوزیونی سرفیس لپ‌تاپ هزینه کرده است.

مایکروسافت و صرف میلیون‌ها دلار برای آگهی‌های تلویزیونی سرفیس لپ‌تاپ
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، در مقایسه با دیگر محصولات خانواده‌ی سرفیس، سرفیس لپ‌تاپ را می‌توان یکی از محبوب‌ترین محصولات این خانواده دانست. اما هفته‌ی گذشته نشریه‌ی کانسیومر ریپورتز که در زمینه‌ی نقد و بررسی و ارائه‌ی پیشنهادات خرید برای محصولات مختلف فعالیت می‌کند، تصمیم گرفت تا سرفیس لپ‌تاپ را از لیست محصولات پیشنهادی خود خارج کند. کانسیومر ریپورتز دلیل این مسئله را مشکلات مرتبط با قابل اطمینان بودن این دستگاه مطرح کرده است. اکنون به نظر می‌رسد مایکروسافت در واکنش به این مساله، تبلیغات این محصول را افزایش داده است.

    طبق گزارش کانتار مدیا، در بازه‌ی سی و یکم جولای تا ششم آگوست، مایکروسافت با صرف هزینه‌ی 9.9 میلیون دلار برای آگهی‌های تلوزیونی، رتبه‌ی اول را در این زمینه به خود اختصاص داده است. در بازه‌ی هفتم تا سیزدهم آگوست نیز مایکروسافت، با هزینه‌ی 4.8 میلیون دلاری، پس از شرکت سینمایی Lionsgate Pictures، در رتبه‌ی دوم قرار داشته است. هزینه‌های یاد شده شامل آگهی‌های تلویزیونی مختلف از جمله یک آگهی تلویزیونی حین برنامه‌ی America’s Got Talent بوده که 606 هزار دلار برای آن پرداخت شده است. مبلغ 606 هزار دلاری این آگهی در نوع خود بی‌سابقه است.

    سرفیس لپ‌تاپ محصولی کمابیش معمول است، اما نقد‌های مثبتی دریافت کرده است. شاید برخی از این نقد‌های مثبت به‌دلیل موفقیت مایکروسافت در ارائه‌ی نسخه‌ای ویندوزی از Macbook Air اپل باشد. اما به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در تلاش است تا در زمینه‌ی دیگری نیز از اپل الگو برداری کند؛ یعنی مقدم قرار دادن بازاریابی بر محصول!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر