نصب ویندوز ۱۰ روی گوشی های هواوی ممکن شد

عصر کالا- شرکت هواوی از راه اندازی خدمات کلود پی سی برای کاربران گوشی های هوشمند خود خبر داده که به آنها امکان می دهد از طریق تلفن همراه به سیستم عامل ویندوز ۱۰ دسترسی داشته باشند.

نصب ویندوز ۱۰ روی گوشی های هواوی ممکن شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, با استفاده از این خدمات اجرای ویندوز 10 بر روی گوشی های جدید هواوی ممکن شده و می توان به محتوای ذخیره شده بر روی رایانه های شخصی در هر زمان و مکان دسترسی داشت.

    با استفاده از این خدمات حتی می توان لوازم جانبی رایانه ای مانند صفحه کلید و موشواره را به طور مستقیم و از طریق کابل های سازگار با پورت یو اس بی نوع سی به گوشی متصل کرد.

    در حال حاضر خدمات مذکور تنها به مشتریان هواوی در چین ارائه می شود. علت این امر محدودیت ظرفیت سرورهای شرکت یادشده است که نمی توانند به تعداد زیادی مشتری خدمات رسانی کنند. البته هواوی قول داده در آینده نزدیک این خدمات را به کاربرانی در کشورهای دیگر نیز ارائه دهد. نام این کشورها هنوز اعلام نشده است.

    هواوی اولین بار در جریان برگزاری نمایشگاه سی ای اس از ارائه چنین خدماتی خبر داده بود. اجرای سیستم عامل ویندوز بر روی گوشی پدیده جدیدی نیست. اما پشتیبانی رسمی از چنین خدماتی توسط یک شرکت سازنده گوشی های هوشمند تا به حال سابقه نداشته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر