از مایکروسافت ۲۵۰ هزار دلار جایزه بگیرید

عصر کالا- مایکروسافت یک طرح تشویقی برای کاربران معرفی کرد که ۲۵۰ هزار دلار هم جایزه دارد. در این طرح هر کاربری که بتواند یک مشکل امنیتی در سیستم عامل ویندوز ۱۰ یا ویندوز سرور پیدا کند می‌تواند تا ۲۵۰ هزار دلار جایزه بگیرد.

از مایکروسافت ۲۵۰ هزار دلار جایزه بگیرید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از برترینها، مایکروسافت گفته مشکلات امنیتی می‌توانند در مرورگر اج یا حتی ویندوز 10 نسخه پیش نمایش وجود داشته باشند. البته برای این مشکلات 15 هزار دلار جایزه پرداخت می‌شود. این شرکت گفت که موضوع امنیت کاربران برایش بسیار مهم است و با این طرح سعی دارد سیستم عامل ویندوز 10 را قوی‌تر کند.

    مایکروسافت باور دارد که این طرح می‌تواند روی قوی‌تر شدن امنیت سیستم عامل ویندوز کمک کند و حتی باعث می‌شود که بتواند راه‌کارهای نفوذ را راحت‌تر از بین ببرد. این طرح جدید از امروز آغاز شده  و تا زمانی نامشخص ادامه خواهد داشت. هر گونه مشکل امنیتی شامل این جایزه خواهد شد.

    بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که شرکت‌هایی مثل فیسبوک، گوگل و اپل هم چنین طرحی را داشتند و برای پیدا کردن مشکلات جدید محصولاتشان به کاران پاداش می‌دادند. برطرف کردن چنین مشکلاتی می‌تواند از بروز حمله‌های سایبری جلوگیری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر