مرورگر گوگل کروم در به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ مشکل دارد

عصر کالا- مایکروسافت که به تازگی نسخه جدید به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ را عرضه کرده، پس از اعلام شکایت کاربران اعلام کرده که به زودی آن را برطرف خواهد کرد.

مرورگر گوگل کروم در به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ مشکل دارد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, چندی پیش بود که مایکروسافت با اندکی تاخیر، نسخه به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز 10 موسوم به آپدیت بهاره یا آپدیت آوریل را منتشر کرد.

    طبق گزارش‌های منتشره، معلوم شد که این شرکت بزرگ و فعال در حوزه تکنولوژی به منظور حل هرگونه آسیب‌پذیری و ضعف امنیتی، تاریخ انتشار آن را به تعویق انداخته بود ولی حالا کاربران سیستم عامل مذکور قادر خواهند این نسخه جدید و به‌روزرسانی شده را دریافت کرده و از قابلیت‌های جدید و کاربردی آن لذت ببرند.

    اما تنها لحظاتی پس از انتشار این آپدیت بهاره، تعداد زیادی از کاربران از یک مشکل مبنی بر مرورگر اینترنتی گوگل کروم در جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده ویندوز 10 خبر دادند.

    حالا مایکروسافت ضمن عذرخواهی از کاربران، اعلام کرده است که تیم مهندسان و متخصصان این شرکت به سرعت در حال برطرف‌سازی این مشکل هستند و احتمالا کاربران ویندوزی در چند روز آینده دیگر با چنین مشکلی در مرورگر گوگل کروم مواجه نخواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر