رئیس کل گمرک ایران:

اولین ایکس ری کامیونی تولید داخل به زودی به بهره برداری می رسد

عصر کالا- رئیس کل گمرک ایران از آماده شدن اولین ایکس ری کامیونی تولید داخل خبر داد و گفت: این ایکس کامیونی که به سفارش گمرک ایران ساخته شده است به زودی به بهره برداری می رسد.

اولین ایکس ری کامیونی تولید داخل به زودی به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، فرود عسگری که در مراسم تقدیر از اقدامات گمرک در مبارزه با مواد مخدر در حضور مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: اولین ایکس ری کامیونی تولید داخل قرار است در گمرک اینچه برون استان گلستان و در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان به بهره برداری برسد و دو دستگاه ایکس ری کامیونی دیگر نیز  در حال آماده سازی و نصب است که هر دو محصول ایرانی قرار است در گمرک بازرگان به بهره برداری برسد.

    وی در ادامه گفت : در حال حاضر گمرکات حساس و مهم کشور به تجهیزات کنترلی ایکس ری کامیونی مجهز شده اند و روند تجهیز گمرکات کشور به تجهیزات کنترلی پیشرفته طبق برنامه در حال انجام است .

    عسگری در ادامه افزود: دو دستگاه ایکس ری کامیونی پیشرفته و پرسرعت هم در گمرکات سرخس و دوغارون آماده بهره برداری است و این هفته افتتاح خواهد شد.

    رئیس کل گمرک ایران با اشاره به راه اندازی بخش مانیتورینگ ایکس ری های گمرکات سراسر کشور در تهران با تلاش دفتر توسعه و تجهیز گمرک تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در آینده به صورت سیستمی اطلاعات مربوط به ایکس ری ها آنالیز خواهد شد .

    عسگری با اشاره به موفقیت های گمرک در مبارزه با قاچاق کالا و‌‌ مواد مخدر و کسب رتبه اول دنیا در میان سایر گمرکات جهان گفت:  دبیر کل سازمان جهانی گمرک در سفر به ایران و بازدید از سامانه جامع گمرکی و مشاهده پیشرفت ها و کشفیات گمرک کشورمان به موفقیت های گمرک ایران اشاره و اعلام کرد که گمرک ایران در سالهای اخیر کار بسیار بزرگی انجام داده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر