اپلیکیشن Google Wallpapers با دسته‌بندی‌های جدید به‌روز شد

عصر کالا- اگرچه اپلیکیشن‌های زیادی برای انتخاب و استفاده از تصاویر پس‌زمینه وجود دارد اما معمولا پیدا کردن عکس‌های زیبا و باکیفیت کار راحتی نیست. گوگل برای این منظور اپلیکیشنی دارد که حالا با دسته‌بندی‌های جدید به‌روز شده است.

اپلیکیشن Google Wallpapers با دسته‌بندی‌های جدید به‌روز شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ به جرأت می‌توان گفت اپلیکیشن گوگل والپیپر یکی از بهترین اپ‌های موجود برای قرار دادن تصاویر پس زمینه زیبا با ویژگی‌های پیشرفته در تلفن‌های هوشمند اندرویدی است. در این برنامه شما امکان انتخاب تصویر پس زمینه مورد نظر خود را از بین هزاران تصویر موجود در موضوعات متنوع دارید.

    اپلیکیشن Google Wallpapers به تازگی با دسته بندی‌های جدید و تصاویر پس زمینه بیشتر به‌روزرسانی شد. گوگل والپیپر را نمی توان یکی از برنامه‌های محبوب گوگل به حساب آورد، اما کمپانی گوگل همواره به دنبال افزایش امکانات و بهتر کردن آن است. چندی پیش این اپلیکیشن با اضافه شدن دو دسته بندی و تصاویر پس زمینه جدید و همچنین بهبود رابط کاربری به‌روز شد. دسته بندی‌های اضافه شده: هنر و رنگ های جامد هستند.

    جالب است بدانید اضافه شدن این دو دسته بندی در اپلیکیشن گوگل والپیپر در هیچ منبع دیگری اشاره نشده است. همچنین به نظر می‌رسد در برخی از دسته بندی‌های قدیمی موجود در اپ نظیر چشم انداز، زمین و مناظر والپیپرهای زنده اضافه شده است. گوشی اندرویدی شما برای استفاده از این والپیپرهای زنده باید حداقل از اندروید 4.1 بهره‌مند باشد.

    اگر شما هم تاکنون از اپلیکیشن Google Wallpapers روی دستگاه اندرویدی خود استفاده نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم همین حالا از Google Play اقدام به نصب و استفاده از این اپ کاربردی کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر