اتاق های این هتل با گوشی های هوشمند کنترل می شوند

عصر کالا- گردانندگان هتل های زنجیره ای هیلتون قصد دارند از فناوری جدیدی استفاده کنند که کنترل امکانات هر یک از اتاق های هتل را با استفاده از گوشی هوشمند میهمانان ممکن می کند.

اتاق های این هتل با گوشی های هوشمند کنترل می شوند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، ابتکار عمل مذکور Connected Room نام دارد و به مهمانان اجازه می دهد تا برای شخصی سازی اتاق محل اقامت خود از تلفن همراهشان استفاده کنند.

    بدین منظور یک برنامه تلفن همراه به نام Hilton Honors طراحی شده که البته فعلا در مرحله آزمایشی است. از این برنامه می توان برای کنترل دمای هوای اتاق، تنظیم نور و کرکره ها و حتی کنترل تلویزیون و برنامه های آن استفاده کرد.

    قرار است این برنامه قابلیت درک فرامین صوتی را نیز داشته باشد. مهمانان حتی می توانند از طریق این برنامه آثار هنری، نقاشی ها و غیره را بر روی قاب عکس های دیجیتال یا تلویزیون موجود در اتاق محل اقامت خود نمایش دهند.

    افرادی که در زمان اقامت در هتل هیلتون گوشی تلفن همراه در اختیار نداشته باشند می توانند با استفاده از رابط کاربری موجود در تلویزیون این کار را انجام دهند.

    در سال های اخیر استفاده از فناوری های هوشمند در هتل های مختلف در سراسر جهان گسترش یافته و برخی از هتل ها به بلندگوهای هوشمند اکوی آمازون، سیستم های تفریحی واقعیت مجازی و غیره مجهز شده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر