هماهنگی نور با موسیقی و فیلم؛

ارمغان لامپهای هوشمند جدید

عصر کالا- شرکت فیلیپس از نرم افزار و اپلیکیشن جدیدی رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا رنگ و جلوه های نور لامپ های هوشمند خانه را با محتوای در حال پخش رایانه و گوشی خود هماهنگ کنند.

ارمغان لامپهای هوشمند جدید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از ایسنا، اپلیکیشن جدیدی که به تازگی شرکت فیلیپس از آن رونمایی کرده است، Hue Sync نام دارد و همانطور که از نامش پیداست، با لامپ های هوشمند فیلیپس ارتباط برقرار کرده و پس از آن، نور و جلوه های حاصل از لامپ های مذکور با هرگونه محتوایی که از رایانه کاربران پخش می شود و به نمایش در می آید ( همانند موسیقی در حال پخش ) هماهنگ می شود.

    البته لازم به ذکر است که در حال حاضر این اپلیکیشن جدید فیلیپس تنها برای رایانه هایی که از سیستم عامل ویندوز 10 و مک OS پشتیبانی می کنند، قابل دسترسی و استفاده است. روش کار این اپلیکیشن بدین گونه است که پس از اتصال به رایانه کاربر و مشاهده محتوای در حال پخش بر روی صفحه نمایش رایانه ، رنگ ، نور و جلوه های لامپ های هوشمند فیلیپس را تغییر می دهد . به عنوان مثال ، کاربران در صورتی که در حال مشغول تماشای فیلم، گشت و گذار در اینترنت و یا گوش دادن به موسیقی باشند، لامپ های فیلیپس نور و رنگ های متفاوت و گوناگونی را برای محیط سکونت شما ایجاد می کنند و به عبارتی دیگر، جلوه خاصی به خانه کاربران می دهد به گونه ای که به هنگام کارهای مختلف، حس و حال مختلفی را نیز حس کنند.

    این اپلیکیشن علاوه بر اینکه قابلیت همگام سازی اتوماتیک و خودکار را به لامپ های متصل به خود دارد، امکان شخصی سازی جلوه و نورهای حاصل از لامپ را نیز فراهم می کند.

    شرکت فیلیپس علاوه بر معرفی نرم افزار رایانه ای مذکور، از نسل سوم نسخه اپلیکیشن موبایلی آن نیز در جریان نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرد. این اپلیکیشن با بروزرسانی های انجام شده ، امکان دسترسی سریعتر و آسان تر به بخش های مختلف را برای کاربران به ارمغان می آورد. قرار است این دو اپلیکیشن در سه ماهه دوم سال جاری میلادی 2018 به بازار عرضه شوند.

    این شرکت همچنین قصد دارد از نخستین نمونه های لامپ های هوشمند خود که مخصوص فضاهای باز طراحی می شوند، در تابستان سال جاری رونمایی کند که هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از این لامپ ها در اختیار نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر