مشکل باتری در نسخه سیستم عامل iOS۱۱

عصر کالا- طبق گزارش های منتشر شده از سوی کاربران محصولات اپل، نسخه جدید سیستم عامل iOS۱۱، موجب کاهش طول عمر باتری گوشی های آیفون شده است.

مشکل باتری در نسخه سیستم عامل iOS۱۱
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بسیاری از کاربران محصولات اپل، از تاثیرات منفی بروزرسانی نسخه 11 سیستم عامل iOS بر باتری گوشی های آیفون و آی پدهای خود سخن می گویند.

    این کاربران در گزارش های خود عنوان کرده اند که طول مدت نگه داشتن شارژ گوشی هایشان پس از بروزرسانی کردن نسخه جدید سیستم عامل iOS به شدت کاهش پیدا کرده است.

    صحت اظهارات و گفته‌های کاربران توسط موسسه تحقیقاتی امنیت گوشی همراه به نام واندرا (Wandera) نیز تایید شده است. متخصصان این موسسه در خصوص مشکل مصرف باتری زیاد در این سیستم عامل، خاطر نشان کرده‌اند که قابلیت‌های جدید گوشی های آیفون همچون انیموجی یا تشخیص چهره و احراز هویت کاربران تاثیر به سزایی در مصرف بالای باتری این گوشی ها گذاشته است.

    کاربران در گوشه و کنار جهان همچنان از مشکلات و نقص هایی که بروزرسانی سیستم عامل جدید iOS ایجاد کرده است، ناراضی هستند. این مشکلات شامل عملکرد کُند و سرعت پایین دستگاه، نقص در اتصال به اینترنت و همچنین هنگ کردن به هنگام نصب می شوند. طبق اخبار و گزارش های منتشر شده، مصرف بسیار بالای باتری گوشی و کاهش مدت زمان شارژ نگه داشتن آن از جمله آخرین مشکلاتی بوده است که توسط کاربران محصولات اپل گزارش شده است.

    به طور قطع به روزرسانی سیستم عامل گوشی به افزایش ضریب امنیت آن و جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی کمک به سزایی می کند اما هم اکنون با توجه به مشکلات پیش آمده مربوط به باتری، بسیاری از کاربران از ارتقای سیستم عامل گوشی های خود صرف نظر کرده و آن را downgrade کرده اند تا بدین وسیله از مصرف بالای باتری گوشی خود جلوگیری کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر