قابلیت ترجمه همزمان در اپلیکیشن چت گوگل الو

عصر کالا- نرم افزار گوگل الو (Allo ) در نسخه به‌روزرسانی شده خود از قابلیت جدید ترجمه همزمان در گفتگوی آنلاین بهره گیری می کند.

قابلیت ترجمه همزمان در اپلیکیشن چت گوگل الو
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، دارندگان گوشی های هوشمندی که از نسخه جدید سیستم عامل اندروید 8.0 (اندروید اوریو) پشتیبانی می کند، می توانند اپلیکیشن گفت‌وگوی آنلاین گوگل الو را به‌روزرسانی کرده و از این قابلیت جدید و کاربردی بهره مند شوند.

    استفاده از این قابلیت جدید بسیار ساده و آسان بنظر می رسد؛ همه آن چیزی که باید کاربران انجام دهند، این است که سیستم عامل گوشی خود و سپس اپلیکیشن گوگل الو را به‌روزرسانی کنند. پس از آن، روی یک پیام، مدت اندکی دست خود را بگذارند تا آیکون مترجم گوگل (Google Translate ) در نوار بالای صفحه نمایش ظاهر شود.

    هم اکنون با ضربه زدن به روی آیکون، ترجمه پیام مورد نظر بصورت خودکار نمایان خواهد شد و در صورت عدم تمایل، دوباره بر روی آن پیام کلیک کرده و به روی گزینه "Undo" ضربه بزنند.

    بر اساس گزارش از اندروید پلیس، لازم به ذکر است که این قابلیت جدید ترجمه همزمان در گفتگوهای آنلاین تنها در چت های گروهی امکان پذیر بوده و در حال حاضر در گفتگوهای خصوصی افراد (دو به دو) ممکن نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر