اپ‌استور هر دو تلگرام را حذف کرد

تلگرام جدید رسما معرفی شد

عصر کالا- تنها ساعاتی پس از معرفی رسمی اپلیکیشن تلگرام X توسط تیم تلگرام، هر دو اپلیکیشن بدون ذکر دلیل از سوی اپ‌استور حذف شد.

تلگرام جدید رسما معرفی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تسنیم، اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام امروز از روی فروشگاه برنامه‌های اپل (اپ‌استور) بدون ذکر هیچ دلیلی حذف شده است.
    جالب است که تلگرام X ساعاتی پیش به صورت رسمی از سوی تلگرام تأیید و معرفی شد؛ این نسخه متفاوت از تلگرام با ظاهر جذابتر و سریعتر و در سکوت خبری در پلی‌استور ارائه شده است.
    اپلیکیشن Telegram X نسخه‌ای مجزا و ساخته شده بر اساس TDLib است که موفق شده پردازش سریعتر را نسبت به تلگرام اصلی برای کاربران مهیا کند؛ به گفته تلگرام، این اپلیکیشن مصرف باتری بهینه‌تری نسبت به نسخه اصلی دارد و امکانات متعددی نیز در آن تدارک دیده شده است.
    در حالیکه ساعاتی از معرفی این نسخه جدید نمی‌گذرد اما هر دو اپلیکیشن از روی اپ‌استور حذف شده و دسترسی به آنها امکانپذیر نیست.

    تلگرام X کاملاً از نو نوشته شده و از کد بیس تازه‌ای بهره می‌برد که پیش‌تر در اپلیکیشن اصلی مورد استفاده قرار نگرفته و سبب می‌شود اپلیکیشن، سرعت و کارایی بیشتری نسبت به نسخه اصلی داشته باشد.
    بنابر توضیحات بلاگ پست مورد اشاره، تلگرام X اپلیکیشنی آزمایشی است که شاید یک روز جایگزین رسمی تلگرام کنونی که در دست ماست، شود.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر