مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی‌کند

عصر کالا- مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که از ماه نوامبر سال جاری میلادی دیگر قصد ندارد اپلیکیشن اسکایپ کلاسیک را به‌روزرسانی کند.

مایکروسافت دیگر از برنامه محبوبش پشتیبانی نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، ‌ مدتی پیش بود که شرکت مایکروسافت تحت تاثیر بازخورد و واکنش‌های منفی و اعتراض کاربران تصمیم گرفت که توقف پشتیبانی از اپلیکیشن اسکایپ کلاسیک را به زمانی دورتر موکول کند اما حالا با گذشت تقریبا یک ماه از آن ماجرا، به نظر می‌رسد که عزم خود را برای عدم پشتیبانی از این برنامه جزم کرده و  روز گذشته اعلام کرد از ماه نوامبر سال جاری (آبان ماه) دیگر برای اسکایپ کلاسیک نسخه 7 به‌روزرسانی منتشر نخواهد کرد و به عبارتی دیگر، پشتیبانی از آن را متوقف خواهد کرد.

    این شرکت همچنین عنوان کرده است که در روزهای اول و پانزده نوامبر به ترتیب پشتیبانی خود را از نسخه‌های دسکتاپ، گوشی و تبلت برنامه اسکایپ 7 پایان خواهند داد.

    با اینکه خیل عظیمی از کاربران از این تصمیم مایکروسافت ناراضی بوده و اعتراضات شدیدی را به گوش این شرکت رسانده‌اند، حالا مایکروسافت نیز در واکنش به آن‌ها خاطرنشان کرده است که به خواسته کاربران و علاقمندان به این برنامه پاسخ خواهد داد.

    مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که ما همچنان برروی افزودن قابلیت‌های درخواستی کاربرانمان ادامه خواهیم داد تا آن‌ها بتوانند از تمامی ویژگی‌های موردنظر خود بهره‌مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر