گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن چه قابلیت هایی به همراه دارد؟

عصر کالا- همانطور که می دانید پس از رونمایی از گلکسی اس ۸، مایکروسافت اعلام کرد که قصد دارد نسخه ای شخصی سازه شده از پرچمدار جدید سامسونگ را همراه با اپلیکیشن ها و سرویس های مخصوص به خود عرضه کند. هم اکنون جزئیات بیشتری در مورد گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن منتشر شده که نتیجه همکاری ردموندی ها با غول تکنولوژی کره ای است.

گلکسی اس ۸ مایکروسافت ادیشن چه قابلیت هایی به همراه دارد؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ اپلیکیشن هایی نظیر وان درایو، کورتانا، آفیس و غیره در گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن حضور خواهند داشت
    گفتنی است طبق بیانیه منتشر شده توسط مایکروسافت «تغییرات در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس مایکروسافت ادیشن زمانی که دستگاه از جعبه خارج می شود و به شبکه وای فای متصل می شود، اعمال خواهد شد. این تغییرات تجربه ای منحصر بفرد از اپلیکیشن های حرفه ای مایکروسافت نظیر آفیس، وان درایو، کورتانا، اوت لوک و غیره را در اختیار کاربران قرار می دهد».

    همچنین در ادامه بیانیه ذکر شده که مایکروسافت استور هم در موبایل های مورد اشاره نصب خواهد شد تا کاربران بتوانند به گزینه های بیشتری برای اپلیکیشن های مایکروسافت و آفیس دست پیدا کنند و همچنین قابلیت های بیشتری نیز در اختیار آنها قرار گیرد.

    مایکروسافت معتقد است که دیوایس های شخصی سازی شده مذکور ، نمونه ای از ادغام اپلیکیشن های ردموندی ها با تعداد دستگاه های بیشتری است تا به افراد امکان دنبال کردن فعالیت های حرفه ای از طریق موبایل هایشان را می دهد.

    گفتنی است گلکسی اس 8 مایکروسافت ادیشن که همانند نسخه های معمول از تاریخ یکم اردیبهشت ماه به بازار عرضه شده از طریق وبسایت اختصاصی ردموندی ها قابل خریداری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر