راهنمای مخفی‌سازی اپلیکیشن در اندروید

عصر کالا- بسیاری از کاربران در صفحات مجازی مختلف از وبلاگ‌های تخصصی و فعال در حوزه تکنولوژی بارها درخواست می‌کنند که چگونه یک اپلیکیشن موردنظر را از صفحه اصلی یا منوی گوشی هوشمند خود حذف و مخفی کنند.

راهنمای مخفی‌سازی اپلیکیشن در اندروید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, این گزارش به کاربران آموزش خواهد داد که چگونه جلوی نمایش آیکون یک اپلیکیشن و برنامه را در صفحه اصلی برنامه‌های گوشی یا منوی گوشی خود را بگیرند و به عبارتی دیگر، آیکون اپلیکیشن مربوطه را مخفی کنند.

    برای این کار، کاربران باید به تنظیمات ( Settin) گوشی رفته و سپس با مراجعه به قسمت اپلیکیشن و برنامه‌های گوشی هوشمند خود (Applications)، وارد بخش مدیریت برنامه‌ها (Application Manager) شده و برروی گزینه « همه برنامه‌ها» یا (all) کلیک کنید. حالا با انتخاب اپلیکیشن مورنظر، می‌توان گزینه «غیرفعال‌سازی» (Disable) را فعال کرد.

    کاربران در صورت طی مراحل زیر قادر خواهند بود اپلیکیشن موردنظر خود را از نمایش در صفحه اصلی یا منوی کاربر مخفی کنند و بدین ترتیب افراد ناشناس و غریبه را از دسترسی و مطلع شدن از برنامه‌های مورداستفاده آن‌ها بازدارند.

    البته یکی دیگر از راهکارهای مخفی‌سازی اپلیکیشن از منوی گوشی، دانلود، نصب و استفاده از نرم‌افزارهایی است که بدین منظور طراحی و توسعه داده شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر