اپلیکیشن Secure Folder سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد

عصر کالا- اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ چندی پیش از تعطیلی پلتفرم امنیتی My Knox خود خبر داد؛ سرویسی که به کاربران اجازه می داد تا از موبایل خود هم برای بازی و هم مسائل کاری استفاده کنند.

اپلیکیشن Secure Folder سامسونگ در گوگل پلی منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛  پلتفرم Knox هنگامی که در محل کار بودید می توانست اپلیکیشن های امن را برای استفاده در اختیارتان قرار بدهد. اما وقتی که به خانه بر می گشتید، آن ها را قفل می کرد تا کودکان یا هر کس دیگر نتواند به محتوای اپلیکیشن های مرتبط با کار شما دسترسی داشته باشد.

    اگر چه دیگر نمی توان از Knox در موبایل های جدید سامسونگ استفاده کرد، اما کمپانی کره ای اعلام کرده که تا روز اتمام پشتیبانی از این سرویس (که هنوز تاریخ دقیقش مشخص نشده) کاربران همچنان می توانند از مزایای این اپ استفاده نمایند.

    اما بعد از اتمام پشتیبانی از Knox سامسونگ پیشنهاد کرده که کاربران اپلیکیشن Secure Folder را به عنوان جایگزین سرویس قبلی در نظر بگیرند. این اپلیکیشن هم می تواند یک فضای خصوصی و رمزنگاری شده در موبایل گلکسی شما ایجاد کند. Secure Folder که در اصل برای موبایل گلکسی نوت 7 معرفی شده بود را تا امروز می توانستید فقط از اپ استور گلکسی دریافت کنید، اما حالا امکان دریافت آن از گوگل پلی هم میسر شده است.

    Secure Folder هم درست مثل Knox با هدف جداسازی اپ های کاری و دیگر اپلیکیشن ها طراحی شده، و کاربران می توانند از برنامه ها و داده های مهم با فشردن گزینه Move to Secure Folder در اپلیکیشن محافظت نمایند. با فشردن گزینه Add Files هم می توانید از فایل های مهم خود محافظت کنید. قفل بیومتریک، پترن، پین کد یا رمز عبور هم جزو سدهای امنیتی برای ورود به اپلیکیشن Secure Folder هستند.

    پیش از دانلود توجه داشته باشید که این اپلیکیشن فقط با دیوایس های محدودی از خانواده موبایل های گلکسی سامسونگ سازگار است. برای دریافت Secure Folder می توانید همین حالا به گوگل پلی مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر