نسخه بعدی اپلیکیشن گوگل احتمالا می تواند به کمک مبتلایان به آلرژی بیاید

عصر کالا- اگر به خاطر داشته باشید، حدودا دو هفته پیش در دیجیاتو از انتشار نسخه ۷.۰ بتای اپلیکیشن گوگل خبر دادیم، و نتایج کالبدشکافی وبسایت اندروید پلیس روی این نسخه را با هم مرور نمودیم. اندروید پلیس در این کالبدشکافی به نام رمز Bisto رسید که ممکن است به نام دیوایس جدید کمپانی گوگل اشاره داشته باشد.

نسخه بعدی اپلیکیشن گوگل احتمالا می تواند به کمک مبتلایان به آلرژی بیاید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ البته مسلم است که کدهای نهفته در فایل های APK، نمی توانند نشانه قابل اعتمادی از خصوصیات و ویژگی های آینده یک اپلیکیشن باشند. اما در برخی موارد کالبدشکافی اپلیکیشن ها توانسته که خصوصیات آینده آن ها را زودتر از موعد برای کاربران فاش کند، و احتمال دارد که این اتفاق در کالبدشکافی نسخه 7.1 بتای اپ گوگل هم بیفتد.

    اپ گوگل احتمالا بتواند در کاهش حساسیت های بهاره هم به کمک کاربران بیاید
    وبسایت اندروید پلیس با زیر و رو کردن کدهای نسخه 7.1 بتای اپلیکیشن گوگل، کدهایی یافته که ممکن است به ویژگی Pollen Counter (محاسبه گر میزان تراکم گرده گیاهان در یک محیط) و همچنین یک نوار جستجوی جدید اشاره داشته باشد.

    اندروید پلیس در آخرین نسخه بتای اپ گوگل تصویری یافته که احتمالا سمبلی از یک گل در حال گرده افشانی باشد. با توجه به این عکس و عنوانش که ic_pollen_count.png بوده، احتمالا می توان انتظار داشت که اپلیکیشن گوگل از این پس در کاهش ابتلا به حساسیت های بهاره هم به کمک کاربران بیاید. بدین صورت که با استفاده از داده های هواشناسی و جغرافیایی، نقاطی از شهر که گل و گیاهان در آن مشغول گرده افشانی هستند را برایتان مشخص کند تا از آن ها دوری کنید.

    در ادامه این کالبدشکافی اندروید پلیس به یک «نوار جستجو برای پنل نوتیفیکیشن ها» رسیده که ممکن است در آپدیت بعدی اپ گوگل شاهد آن باشیم. جزئیات بیشتری در خصوص این نوار جستجو در دسترس نیست، اما احتمال دارد که این نوار جستجو در نقش جایگزینی برای نوار جستجوی گوگل در صفحه خانه ظاهر شود.

    در هر صورت قابلیت هایی که ذکر شد، هنوز در دسترس تسترهای بتای اپلیکیشن گوگل قرار نگرفته اند. بنابراین جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ارائه نسخه های بعدی اپلیکیشن بمانیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر