اقدام "اپ‌استور" علیه اپلیکیشن‌های تقلبی

عصر کالا- طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت اپل برخی از اپلیکیشن‌های تقلبی و گمراه کننده را از اپ استور خود حذف می‌کند.

اقدام "اپ‌استور" علیه اپلیکیشن‌های تقلبی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اقتصاد آنلاین، شرکت اپل به دنبال ماجرای حذف برخی اپلیکیشن‌ها از برنامه اپ استور خود، هم اکنون اعلام کرده است که آن دسته از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی که محتوای ارایه شده آن‌ها با تبلیغات و نام آن‌ها هماهنگی ندارد و به اصطلاح برای کاربران گمراه‌کننده و گول زننده محسوب می‌شود، را از اپ استور خود حذف می‌کند.

    به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بنابر سیاست‌های اپ استور اپل، برخی اپلیکیشن‌هایی به‌عنوان مثال آنتی ویروس که کاربران آن‌ها را دانلود و نصب می‌کنند و سپس متوجه می‌شوند که اصلا اپلیکیشن مذکور با محتوای آن همخوانی و هماهنگی ندارد، از این پس ممنوع اعلام شده و از فروشگاه اینترنتی اپ استور حذف خواهند شد.

    تاکنون تعداد بسیاری از اپلیکیشن ها به دلایل مختلف بسیاری از اپ استور حذف شده‌اند. به‌عنوان مثال، اپل، این غول تکنولوژی آمریکایی، اخیرا اعلام کرد که به دنبال تحریم‌های سیاسی و اقتصادی ایالات متحده آمریکا علیه ایران، اپلیکیشن‌های ایرانی را از اپ استور خود حذف کرده است چرا که طبق قوانین و ضوابط این برنامه، به کشورهای تحت تحریم سرویسی داده نمی‌شود.

    این اقدام اخیر اپل به حذف آن دسته از اپلیکیشن‌های تقلبی و گمراه‌کننده می‌تواند برای بسیاری از کاربران که از نصب و دانلود برنامه‌های نامربوط به ستوه آمده بودند، بسیار مفید، سازنده و کاربردی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر