بیشترین کاربرد در زمستان؛

اطلاع از خطرات بهداشتی هر منطقه با یک اپلیکیشن

عصر کالا- در فصل زمستان نگرانی در مورد احتمال ابتلا به بیماری های مختلف بیشتر می شود اما حالا با عرضه یک برنامه تلفن همراه می توان از مشکلات مربوط به سلامت و بهداشت هر منطقه کسب اطلاع کرد.

اطلاع از خطرات بهداشتی هر منطقه با یک اپلیکیشن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، برنامه دکترها گزارش می دهند یا  Doctors Report به کاربران امکان می دهد تا به سادگی از بیماری های شایع در منطقه نزدیک به خود مطلع شوند.

    این برنامه که هم با آیفون و هم با گوشی های اندرویدی سازگاری دارد، بر اساس موقعیت جغرافیایی کاربر اطلاعاتی در مورد شایع ترین بیماری های محیط اطراف به وی ارائه می دهد.

    در حال حاضر اطلاعات مربوط به 15 بیماری شایع در فصل زمستان مانند آنفولانزا، برونشیت، گلودرد، سرماخوردگی و همین طور برخی خطرات متداول برای افراد به این اپلیکیشن اضافه شده و قرار است این اطلاعات در آینده گسترش یابند.

    اطلاعات این برنامه با همکاری موسسات درمانی و بیمارستان ها و همین طور پزشکان داوطلب افزایش یافته و به روز می شود. پس از بارگذاری این برنامه و اجرای آن فهرستی از متداول ترین بیماری های منطقه زندگی فرد برای وی نمایش داده می شود و داده های یادشده بر روی یک نقشه جغرافیایی نیز در دسترس هستند.

    همچنین شدت و ضعف خطر ابتلا به یک بیماری با استفاده از رنگ های مختلف نمایش داده می شود که رنگ بنفش به معنای شیوع بالا ورنگ زرد به معنای شیوع پایین است.

    همچنین روند تاریخی افزایش و کاهش شیوع بیماری های مختلف نیز از طریق نمودارهای متفاوتی در بازه های زمانی چند ماهه قابل مشاهده خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر