اپلیکیشن آیتونز اپل به مایکروسافت استور پیوست

عصر کالا- اپلیکیشن نسخه جدید آیتونز (iTunes) اپل سرانجام به فروشگاه اینترنتی مایکروسافت استور پیوست.

اپلیکیشن آیتونز اپل به مایکروسافت استور پیوست
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، بالاخره پس از گذشت یک سال از همکاری  دو غول تکنولوژی آمریکایی، اپل و مایکروسافت، انتظار کاربران سیستم عامل ویندوز 10 به پایان رسید و آنها از هم اکنون قادر خواهند بود اپلیکیشن نسخه توسعه یافته و جدید آیتونز را در فروشگاه مایکروسافت استور مشاهده، دانلود و دریافت کنند.

    مدتها بود که کاربران رایانه های ویندوزی در انتظار دریافت و نصب این اپلیکیشن مخصوص اپل بودند و حالا پس از زمانی طولانی می توانند از استفاده از آن بهره ببرند.

    این خبر به طور قطع برای کاربرانی که از نسخه دسکتاپ اپلیکیشن مذکور استفاده می کردند، خبر هیجان انگیزی نیست اما آن دسته از کاربرانی که سیستم عامل ویندوز 10 اس بهره می بردند و اجازه نصب نسخه دسکتاپ این اپلیکیشن را نداشتند، بی شک خبر خوشایندی محسوب می شود.

    به نظر می رسد اپل نیز سیاست و استراتژی شرکت اسپاتیفای را در پیش گرفته است؛ چراکه این کار به موفقیت بیشتر هر دوی آنها خواهد انجامید.

    اپلیکیشن آیتونز ( iTunes) که به منظور پخش محتوای چندرسانه ای، صوتی و تصویری توسط اپل طراحی و توسعه داده شده ، برای بازی، دانلود و سازماندهی فایل‌های صوتی و دیجیتالی در رایانه های شخصی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر