اپلیکیشن PhotoScan گوگل حالا اسکن تصاویر را با سرعت بیشتری انجام می دهد

عصر کالا- گوگل ساعاتی پیش آپدیتی برای اپلیکیشن PhotoScan خود منتشر کرده که سرعت اسکن تصاویر در آن را ارتقاء می دهد. چنان چه تا حالا نام این اپلیکیشن به گوش تان نخورده، باید بگوییم فتو اسکن ابزاریست که به کمکش قادرید تا عکس های چاپی قدیمی خود را به نسخه های با کیفیت دیجیتالی تبدیل کنید.

اپلیکیشن PhotoScan گوگل حالا اسکن تصاویر را با سرعت بیشتری انجام می دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ فرآیند دیجیتالی کردن تصاویر در نسخه های قبلی فتو اسکن کمی طولانی تر بود، به این خاطر که برای اسکن تصاویر چاپی حتما باید از فلش دوربین استفاده می کردید. این موضوع باعث می شد که بخش هایی از عکس به خاطر بازتاب نور فلش در لنز دوربین، به شدت درخشان شود و حذف نرم افزاری این نقاط روشن زمان قابل توجهی از فرآیند پردازش تصاویر را به خود اختصاص دهد.

    در نسخه جدید فتو اسکن لزوم استفاده از فلش برداشته شده تا بتوانید از نور طبیعی هم برای اسکن تصاویر استفاده کنید
    خوشبختانه در نسخه جدید فتو اسکن لزوم استفاده از فلش برای اسکن تصاویر برداشته شده تا بتوانید از نور طبیعی محیط هم برای این کار استفاده نمایید. طبیعتا با غیر فعال کردن فلش شاهد افزایش سرعت اسکن و پردازش تصاویر خواهید بود. بسته به قدرت دوربین و این که شرایط نوری محیط چگونه باشد، فتو اسکن می تواند بدون نیاز به فلش خروجی های بسیار مطلوب و با کیفیتی را تحویل تان بدهد.

    اما قابلیت جدید دیگر این اپ اضافه شدن دکمه اشتراک گذاریست. تا پیش از این برای اشتراک گذاری تصاویر می بایست آن ها را در حافظه ذخیره می کردید، اما حالا بدون معطلی و بلافاصله بعد از اسکن قادر به انجام این کار خواهید بود.

    یکی از انتقادات همیشگی کاربران از اپلیکیشن فتو اسکن، رزولوشن پایین خروجی هایش بوده که همچنان در این نسخه هم تغییری به خود ندیده است. فتو اسکن خروجی هایی با حداکثر رزولوشن 3000 پیکسل تحویل تان می دهد که شاید برای اشتراک گذاری در اینستاگرام مناسب باشد، اما برای استفاده های دیگر کافی به نظر نمی رسد. در هر صورت امیدواریم که گوگل در به روز رسانی های بعدی این اپ برای ارتقای کیفیت خروجی ها چاره ای بیندیشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر