برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از راه رسید

عصر کالا- این روزها استفاده از پهپادها برای فیلمبرداری ویدئویی روز به روز در حال افزایش است و لذا عرضه برنامه های اختصاصی برای تدوین این ویدئوها نیز رونق گرفته است.

برنامه تدوین ویدئوی پهپادها از راه رسید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، شرکت پروت قابلیتی موسوم به کارگردانی در حین پرواز به برنامه موبایلی خود موسوم به FreeFlight Pro اضافه کرده که با گوشی های اندرویدی و آیفون سازگار است و به طور خودکار تصاویر تهیه شده با استفاده از پهپادها را بررسی و تدوین می کند تا نتیجه نهایی کار ویدئویی چشم نواز از مناظر مختلف باشد.

    این برنامه مجهز به الگوریتم هایی برای بررسی و مطالعه رفتار پهپاد و تولید ویدئوی حداکثر سه دقیقه ای از مجموعه تصاویر فیلمبرداری شده توسط پهپاد است.

    تدوین ویدئوها در سه حالت امکان پذیر است. یکی حالت مبتنی بر زمان، دیگری حالت سینمایی و سومی حالت تریلر. برای هر حالت مضامین پیش ساخته و برخی محتوای خاص دیگر نیز در نظر گرفته شده است. در نهایت کاربر به انتخاب خود یک قطعه موسیقی را هم به ویدئوی نهایی می افزاید.

    لازم به ذکر است که با استفاده از نسخه رایگان این برنامه تنها می توان یک ویدئوی 15 ثانیه ای از تصاویر ضبط شده توسط پهپاد تهیه کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر