نماینده مردم سپیدان:

پایداری و استحکام کشور با اتکا به تولید داخلی رقم می‌خورد

عصر کالا- نماینده مردم سپیدان در مجلس گفت:رونق اقتصاد و حذف وابستگی به بیگانگان از پیامدهای مثبت نگاه ویژه به تولید داخلی است.

پایداری و استحکام کشور با اتکا به تولید داخلی رقم می‌خورد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خانه ملت, علاء الدین خادم با  اشاره به نامگذاری سال 97، از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال"حمایت از کالای ایرانی،گفت:فرمایشات مقام معظم رهبری بسیار دقیق و حساب شده و جز اهداف اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  است و از همین رو در این راستا علاوه برمسئولین،مردم نیز وظیفه شرعی و عرفی شان  است که دقت نظر داشته باشد تا بتوان شعارسال را به نحو اصولی عملیاتی کرد.

    نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری علاوه بر تبعیت قانونی، شرعی نیز وجود دارد؛بنابراین باید همگان در راستای عملیاتی کردن شعار سال همت گمارند تا از ارزش های جمهوری اسلامی ایران محافظت کنند.

    خادم افزود:جوانان امیدو آینده این کشور هستند،بنابراین الزامی است که روحیه جوانان دراین راستا بارور شود و از همین رو نیز همکاری در امور کشور نیز افزایش پیدا کند تا ما هم امیدوار باشیم که نسل آینده مملکت نقش بسزایی در  توسعه کشور داشته باشند.

    وی  بابیان اینکه  روحیه اعتماد به نفس و خودباوری ملی باید در میان جوانان ایرانی تزریق شود،ادامه داد: شعارحمایت از تولید داخلی یک شعار محوری و اساسی  است؛زیرا هر کشوری که بتواند در  چرخه  اقتصادی  به  توانمندی‌های داخلی اش اکتفا کند،بطور حتم به پایداری و استحکام قابل  قبولی می‌رسد.

    عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس یادآورشد:رونق اقتصادی،خروج از وابستگی به بیگانگان و جلوگیری از تهدیدات دشمنان با حمایت از  تولید داخلی عملیاتی می‌شود و این در حالی است که پایداری و استحکام کشور با اتکا به تولید داخلی  رقم می‌خورد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر