سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه:

زمینه حضور در بازارهای بین‌المللی با ارتقای کیفیت کالا فراهم شود

عصر کالا- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت زمینه صادرات و حضور در بازارهای بین‌المللی باید با افزایش کیفیت تولیدات داخلی فراهم شود.

زمینه حضور در بازارهای بین‌المللی با ارتقای کیفیت کالا فراهم شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد فولادی با اشاره به فلسفه نام‌گذاری سال شعار از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی راه نفوذ دشمنان را مسدود می‌کند.

    وی در ادامه افزود: عمال غربی که به دنبال استثمار و استعمار کشورهای آزادی‌خواه و یاری‌گر مظلومان هستند به دنبال ناامید کردن ملت‌ها از خودباوری و تولید داخلی هستند.
    سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه با اشاره به نقش حمایت از کالای ایرانی در اقتصادی و سایر ابعاد حیات جامعه تصریح کرد: پیوند علم و صنعت به عنوان عامل مهم در افزایش کیفیت تولیدات داخلی باید مدنظر قرار گیرد.
    فولادی همچنین، کیفیت و ارتقای آن در تولیدات داخلی را نیازمند شرایط و اصول خاص خود دانست و گفت: ارتباط علم و صنعت مهم‌ترین عامل افزایش کیفیت کالاهای ایرانی است.
    وی ادامه داد: برای تحقق این امر مهم می بایست از علم دانشجویان و محققان ایران اسلامی در کنار صنعت استفاده شود تا شاهد افزایش کیفیت تولیدات داخلی باشیم.
    مدرس حوزه علمیه بیان‌ داشت: استفاده از نیروی انسانی ماهر و همچنین نیروهای انقلابی و علمی در کنار صنایع تولیدی باعث رونق تولید و استقبال عمومی مردم از تولیدات داخلی خواهد شد.
    فولادی با بیان اینکه بدون علم و تکنولوژی نمی‌توان به کیفیت خوب کالای داخلی دست یافت افزود: عملکرد دانشگاهیان و صنعتگران در این خصوص حائز اهمیت است.
    وی ابراز داشت: پیوند علم و صنعت و تکنولوژی در تولیدات داخلی سبب جذب مشتریان داخلی و خارجی و رونق و افزایش صادرات نیز می‌شود.
    سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه گفت: افزایش کیفیت تولیدات داخلی زمینه صادرات و حضور در بازارهای بین‌المللی را فراهم می‌سازد و شکوفایی هر چه بیشتر اقتصاد کشور را در پی دارد.
    فولادی تاکیدکرد: دولت بایستی شرایطی فراهم سازد تا دانشمندان و محققان ایران اسلامی در کنار صنایع قرار بگیرند و مردم ایران اسلامی مسلما تولیدات داخلی را حمایت می‌کنند.
    وی با اشاره به نقش مردم در رونق تولید داخلی اذعان‌ داشت: مردم با عزم جدی و خودباوری نقش اساسی در رونق و حمایت از کالای ایرانی دارند.
    مدرس حوزه علمیه بیان‌داشت: خودباوری عامل مهم حرکت و رفع کاستی‌ها و تلاش در رونق تولید و افزایش کیفیت کالاهای ایرانی است.
    فولادی در پایان تاکیدکرد: ارتقای کیفیت تولیدات داخلی نقش مهمی در جلوگیری از ورود کالای بی‌کیفیت و خروج ارز از کشور دارد که باید مدنظر قرار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر