حمایت از کالای ایرانی یک هدف‌گیری عالمانه است

عصر کالا- معاون اول رییس جمهور بیان کرد: محصول ایرانی زمانی موفق خواهد بود و معتبر باشد باید راهکارهای مناسب آن را نیز اجرا کنیم و نمی‌توانیم این راه را صرفا با جلسات پیش ببریم، این جهت گیری حمایت از کالای ایرانی یک هدف گیری بسیار عالمانه و دلسوزانه‌ای است.

حمایت از کالای ایرانی یک هدف‌گیری عالمانه است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (4 فروردین) در آئین رونمایی از اولین خودروی تولیدی هیوندای اکسنت شرکت کرمان موتور با ابراز امیدواری از اینکه سال جاری سالی پر از موفقیت و نشاط باشد، گفت: امیدواریم در سال جاری چالش‌ها و محرومیت‌هایی که پیش روی ملت و کشور است، بتوانیم برطرف کنیم.

    وی ادامه داد: امیدوارم در سال جاری بتوانیم مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی کشور را رفع و پیشرفت و توسعه کشور را در مسیر صحیحی قرار دهیم و هر روز شاهد موفقیت‌های جدیدی در کشور باشیم.

    معاون اول رییس جمهور با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» بیان کرد: واقعیت این است که هیچ کشوری نمی‌تواند به توسعه دست پیدا کند مگر آنکه به تولیدات داخلی و سرمایه گذاران خود اهمیت ویژه‌ای قایل شده باشد.

    وی افزود: باید به محصولی که حاصل دست رنج کارگر، سرمایه گذار است احترام گذاشت و از آن حفاظت کرد، مگر می‌شود سرمایه‌گذار یا مدیری یا کارشناس یا کارگر که این محصول را تولید کرده‌اند محترم نباشند؟ ما باید به صورت جدی به این موضوع بپردازیم.

    جهانگیری بیان کرد: برای این که محصول ایرانی موفق و معتبر باشد باید راهکارهای مناسب آن را نیز اجرا کنیم و نمی توانیم این راه را صرفا با طرح پیشنهادات و جلسات پیش ببریم، این جهت گیری حمایت از کالای ایرانی یک هدف گیری بسیار عالمانه و دلسوزانه‌ای است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر