رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس خبر داد:

بررسی موضوع قیمت لوازم خانگی در نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی

عصر کالا- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس از بررسی موضوع قیمت لوازم خانگی در نشست کمیسیون متبوعش با حضور فعالان صنعت لوازم خانگی خبر داد.

بررسی موضوع قیمت لوازم خانگی در نشست کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر درباره نشست امروز کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی گفت: در این جلسه با حضور تولیدکنندگان و نمایندگان اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مسائل و مشکلات این صنعت بررسی شد.

    رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات در زمینه مالیات بر ارزش افزوده و همچنین مسائل ارزی و بانکی از دغدغه فعالان بازار لوازم خانگی کشور بود که در این نشست بررسی شد.

    فولادگر تصریح کرد: مشکلات صنعت لوازم خانگی دارای ابعادی است به طور مثال مسائلی در بخش بیمه و تأمین اجتماعی دارد که در این خصوص باید رسیدگی‌های لازم انجام شود، همچنین مسائلی که این روزها در خصوص قیمت لوازم خانگی در بازار مطرح می‌شود مورد بررسی قرار گرفت.

    وی ادامه داد: فعالان صنعت لوازم خانگی اعلام کردند که هزینه های تولید در بخش فلزی و غیرفلزی با رشد روبرو بوده از طرفی بازار در شرایط رکودی قرار دارد و با توجه به اینکه مردم تحت فشار اقتصادی هستند به طور طبیعی نمی‌توانند قیمت لوازم خانگی را در بازار افزایش دهند و حتی در شرایط رکودی فعالان این بازار حاضر شده‌اند تا با کارت اعتباری محصولات خود را به فروش برسانند.

    رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در این جلسه قول دادند که در جلسه ستاد تنظیم بازار از فعالان صنعت لوازم خانگی دعوت کنند تا نقطه نظرات خود را درباره قیمت‌گذاری لوازم خانگی مطرح کنند./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر