وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد:

درآمد ۱۲۰۰ میلیاردی طرح رجیستری برای کشور

عصر کالا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اجرای طرح رجیستری گوشی‌های تلفن همراه با محاسبه نرخ دلار با ۴۰۰۰ تومان سالانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد زایی برای کشور به همراه دارد.

درآمد ۱۲۰۰ میلیاردی طرح رجیستری برای کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، محمد جواد آذری جهرمی در جلسه شورای اداری شهرستان جوین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح رجیستری یکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات است که فاز آزمایشی و فنی آن به اتمام رسیده و وارد فاز اجرایی شده است.

    وی با اشاره به لزوم تقویت پیام رسان‌های داخلی، تصریح کرد: مصوباتی که شورای عالی فضای مجازی اعلام کرده، در سطح کشور اجرایی شده است.

    آذری جهرمی با تاکید بر تقویت بخش دولت الکترونیک در کشور، تصریح کرد: حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی با توجه به تاکیدات اعضای شورای عالی فضای مورد توجه قرار دارد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد که در حوزه شاخصه‌ها در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته‌ایم عنوان کرد: امروز باید تلاش کنیم تا فضای امید در کشور ایجاد شود و نباید  به سمت ناامیدی برویم.

    وی با بیان اینکه امروز  دشمن درصدد است تا وضعیت کشور را بد و مخدوش جلوه دهد، تصریح کرد: در گذشته اجماع جهانی علیه ایران وجود داشت، اما با تدبیر مقام معظم رهبری، همت دولت و مجلس شورای اسلامی مذاکراتی در چارچوب قوانین بین المللی انجام شد و تمهیدات ویژه‌ای برای تعامل با دنیا و اعتمادسازی و شکستن اجماع جهانی در نظر گرفته شد.

    آذری جهرمی عنوان کرد: با این تمهیدات ایران از ذیل منشور هفت ملل متحد خارج شد و قطع‌نامه‌های شورای امنیت علیه ملت ایران شکسته شد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: امروز فضای سخت علیه ملت ایران وجود ندارد و در عرصه بین المللی جمهوری اسلامی قدرت و اقتدار زیادی دارد.

    وی یاد آورشد: ما در برجام می‌دانستیم که دشمن به عهدهای خود وفا نمی‌کند اما باید این مذاکرات انجام می‌شد تا هم به دنیا اثبات حقانیت کنیم و هم در داخل افرادی که بهانه حل مشکلات با گفتمان را داشتند، بهانه‌ای نداشته باشد.

    آذری جهرمی با بیان اینکه امروز دشمن یک اجماع متشکل از چند کشور  علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: آنها به خیال خود سعی دارند تا اقداماتی را علیه ملت ایران انجام دهند اما این ملت مستحکم‌تر از آن است که با این اتفاقات بلرزد.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: کشور خود را برای خروج آمریکا از برجام آماده کرده و ما برای این زمان هم برنامه ریزی کرده‌ایم.

    وی با بیان اینکه باید اختلافات را کنار بگذاریم و  رویکرد پشتیبانی داشته باشیم، اظهار کرد: با اختلاف کشور دچار آسیب می‌شود و خدشه دار شدن دولت به معنای خدشه دار شدن نظام و کشور است.

    آذری جهرمی با بیان اینکه کشور در شرایط خوبی از جهت منابع مالی قرار دارد، افزود: عده ای با تحریف وضعیت کشور سعی دارند شرایط را بد جلوه دهند در حالی که اینگونه نیست، قطعا اقدامات این افراد کمتر از دشمنی‌های دشمن نخواهد بود.

    وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات  با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط خوبی قرار دارد و با خروج آمریکا از برجام کشور بازهم به دوران قبل ار برجام باز نخواهد گشت، گفت: امروز با تمام کشورهای دنیا تعامل مثبتی داریم  کشور شرایط سخت‌تری را گذرانده و ما قطعا در شرایط خروج از برجام هم باز در شرایط سختی قرار نخواهیم داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر