ممنوعیت خرید اجناس خارجی دارای مشابه داخلی در دانشگاه آزاد

عصر کالا- دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز این دانشگاه از کالاهای ایرانی را به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

ممنوعیت خرید اجناس خارجی دارای مشابه داخلی در دانشگاه آزاد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ابلاغیه دکتر فرهاد رهبر به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید شده است که اهتمام به خرید کالای ایرانی از سوی کمیسیون معاملات واحدها، استان‌ها، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما به عنوان یک الزام در نظر گرفته شود.

    در این ابلاغیه، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعیین شعار سال 97 از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، آورده است: به درستی که «حمایت از کالای ایرانی» به عنوان حلقه‌ای از زنجیره سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، نیاز مبرم کشور بوده و انتظار می‌رود خانواده دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به تحقق این مهم پیشتاز بوده و گام‌های عملیاتی، مشخص و موثر در این زمینه بردارند.
    دکتر فرهاد رهبر تاکید کرده است: شایسته است در سریع‌ترین زمان ممکن، طراحی ویژه‌ای در سامانه هوشمند تدارکات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارزیابی وضعیت تامین کالاها و تجهیزات مورد نیاز دانشگاه از میان نشان‌های ایرانی صورت گیرد.
    همچنین در زمینه خرید کالاهایی که نشان‌های تجاری ایرانی آنها دارای کیفیت همسان یا نزدیک به نمونه‌های خارجی است، تصریح شده است که از نوع ایرانی‌ این کالاها خریداری شود.
    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به کمیسیون معاملات مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مأموریت داد که ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، با بهره‌گیری از سوابق کمیسیون معاملات واحدها، استان‌ها، واحدهای جامع مستقل و سازمان سما و همفکری لازم، نسبت به استخراج کالاها و تجهیزات پرمصرف و تهیه فهرستی از نشان‌های تجاری باکیفیت موجود داخل برای تهیه آن کالاها اقدام کنند؛ و در طول زمان، نسبت به تکمیل این فهرست اقدام مقتضی صورت گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر