عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پاسخ داد:

سه گانه موثر در حمایت از کالاهای ایرانی چیست؟

عصر کالا- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر نقش مقابله جدی با قاچاق کالا، ارتقای کیفیت کالاهای ساخت داخل و مناسب شدن قیمت ها در حمایت از کالاهای ایرانی تاکید کرد.

سه گانه موثر در حمایت از کالاهای ایرانی چیست؟
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خانه ملت, کوروش کرم‌پور حقیقی با تاکید بر لزوم استفاده از کالاهای ساخت داخل گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، تکلیف مسئولان و مردم را مشخص کرده است.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مجلس و نمایندگان در حوزه نظارتی باید بیش از گذشته احساس مسئولیت، تلاش و نظارت میدانی داشته باشند تا شعار سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی، تحقق یابد.

    نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه وجود حجم بالای کالای قاچاق در کشور یکی از عوامل کمبود شغل در کشور محسوب می شود،تصریح کرد:تمامی دستگاه ها و سازمان های اجرایی باید از محصولات و خدمات ایرانی استفاده کنند چرا که بطور طبیعی انجام این مهم نقش موثری در اشتغالزایی و رونق تولید دارد.  

    کرم‌ پور حقیقی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر لزوم جلوگیری از واردات کالاهای غیرضروری به کشور، ادامه داد:البته علاوه بر تاکید براستفاده از کالاهای ایرانی باید برنامه ریزی ها به نحوی باشد تا کیفیت کالاهای ساخت داخل ارتقا یابد و همچنین قیمت کالاها منطقی شود.

    اغماض در مقابله با قاچاق محلی از اعراب ندارد

    این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد:معتقدم هر شخصی که در راستای منویات مقام معظم رهبری، به موضوع حمایت از کالای ایرانی توجه جدی کند، اجر جهاد نصیبش می شود.

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد:باید دستگاه های متولی با موضوع قاچاق کالا مبارزه جدی داشته باشند و در این زمینه نباید اغماض شود و براساس منویات مقام معظم رهبری باید با قاچاق کالا مقابله جدی شود بنابراین مبارزه با قاچاق کالا به مانند حضور در دفاع مقدس واجب کفایی است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر