رئیس سازمان صنعت و تجارت استان تهران عنوان کرد:

۳ برنامه سازمان صنعت و تجارت برای حمایت از کالای ایرانی

عصر کالا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: تسهیل فضای کسب و کار، کمک به بازسازی و نوسازی و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی ۳ برنامه محوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در راستای حمایت از تولید ملی است.

۳ برنامه سازمان صنعت و تجارت برای حمایت از کالای ایرانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس, یدالله صادقی در مورد برنامه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در جهت حمایت از تولید ملی گفت: تسهیل فضای کسب کار که نتیجه آن کنترل قیمت تمام شده و ایجاد مزیت برای کالاهای تولید داخل است، یکی از برنامه‌های اصلی این سازمان در حمایت از تولید کالای ایرانی است که از طریق تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به طور مرتب در حال پیگیری است.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: کمک به بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی برای تولید کالای با کیفیت‌تر و نوسازی ماشین‌آلات دومین برنامه محوری این سازمان در راستای حمایت از تولید کالای ایرانی است.

    وی بیان داشت: تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی از طریق هماهنگی با نظام بانکی یا همان اجرای طرح رونق تولید برنامه محوری سوم سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از تولید کالای ملی است که این 3 برنامه محوری هر کدام دارای پروژه‌های خاصی است و به طور مفصل به آنها پرداخته خواهد شد.

    صادقی با بیان اینکه فضای کسب و کار یکی از موارد تأثیرگذار در افزایش هزینه‌ تولید برای تولید کننده است اظهار داشت: عدم ثبات کافی در مقررات و رویه‌ها، قوانین تامین اجتماعی، مباحث مالیاتی از جمله این موارد است، در حالی که تولید‌کنندگان در ایجاد این فضا نقش ندارند.

    وی افزود: با استفاده از اختیارات قانونی یا اختیاراتی که در مصوبه دولت به ما داده شده، مشکلات و مسائل محیط کسب و کار ارزیابی و در ستاد تسهیل بررسی می‌شود و از طریق این ستاد اقدامات لازم در راستای تسهیل فضای کسب و کار انجام می‌شود.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: کاهش هزینه و زمان صدور مجوز یکی از برنامه‌ها ما است، تا افرادی که قصد سرمایه‌گذاری دارند، بتوانند با سهولت این کار را انجام دهند.

    وی با بیان اینکه چگونگی حمایت از صادرات غیرنفتی در بودجه 97 اعلام شده و مجلس آن را تصویب کرده است، گفت: قاعدتا دستورالعمل آن اعلام می‌شود و ما هم حتما از آن استفاده می‌کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر