عکس هواوی میت ۱۰ ، حاشیه‌های ناچیز این گوشی را نشان می‌دهد

عصر کالا- یکی از افشاگران مورد اعتماد با انتشار عکس هواوی میت ۱۰ (Huawei Mate ۱۰)، شکل ظاهری این گوشی و حاشیه‌های ناچیز آن در بخش‌های کناری را نمایش داده است.

عکس هواوی میت ۱۰ ، حاشیه‌های ناچیز این گوشی را نشان می‌دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، گوشی جدید هواوی با حاشیه‌های ناچیز در بخش کناری و شیشه 2.5 بعدی طراحی شده و حاشیه‌های بالایی و پایینی هم به حداقل رسیده‌اند. هرچند، از آنجایی که ماه آینده میلادی، هواوی دو یا سه مدل مختلف از گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد، نوع صفحه نمایش و اندازه آن نامشخص است.

    گفته می‌شود قوی‌ترین مدل در میان این گوشی ها که در حال حاضر با نام میت 10 پرو آن را می‌شناسیم، با صفحه نمایشی 5.9 اینچی و آمولد با وضوح QHD تولید خواهد شد. در ساخت مدل استاندارد نیز از پنل IPS-LCD با وضوح فول اچ دی استفاده می‌شود. به علاوه، احتمالا چینی‌ها از نسخه لایت میت 10 پرو هم رونمایی خواهند کرد.

    متاسفانه «evleaks» تصویری از بخش پشتی را در اختیار ما قرار نداده است. با این وجود، بهره‌گیری از نسل جدید دوربین دوگانه لایکا با گشودگی دریچه دیافرگام f/1.6 دور از انتظار نخواهد بود. در ادامه می‌توانید عکس هواوی میت 10 را مشاهده کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر